2/12/2012

YLLÄTYSSYNDET sweet 16

Annika oli meillä yötä perjnataista launtaihin. Iltapäivällä hän sano et hän haluu lähtee hiihtämään! Olin iiihan ihmeissäni et miks ihmeessä Annika haluu hiihtämää xDD No lähin sitte sen mukaan (: Mentiin hiihtämään mummin ja ukin lähelle pellolle, ku sinne on joku suunnistuskerho tehny koneella ladun. 
   No sit hiihdettii kotiin  ja Annika tuli sisälle asti. Kodarin ovi kiinni. Kuulin hiljast hihitystä oven takaa! Avasin oven -> HYVÄÄ SYNTTÄRII!!! omg ku mä säikähdin ja järkytyin ja yllätyin ja ilahduin ja sain sydänkohtauksen ja hiljenin ja aukasin suuni ja häpesin! xDD Häpesin siks koska paikalla oli kaikki mun parhaat kaverit kauneina hienosti pukeutuneina ja mulla oli ulkohousut ja hiihto kamppeet xDD 
 Voitteko kuvitella sen tunteen ku kaikki oli siellä ja ja ja ja pöydässä oli kakkua ja mä sain puhaltaa kynttilät ja ja ja siel oli kaikkii mun lempi herkkuja ja ihanii ihmisii! O: xD (: Paikalla oli: Jemi, Messari, Salla, kaksoset, Tinja, Viivi, Eeka ja Annika! 
   Olin oikeesti niiin onnellinen! Mul meni ainaki 10min tajuta et miten paljon kaikki on nähny vaivaa et ne on järkänny nää kaikki!!! Salla tuli kruunaamaan mut ja laitto mulle sellasen "missinauhan" mis luki Sweet 16! :D   
 Hain Kössin ja otin paljon kuvii!! xDD Halasin kaikkii ja kiitin minkä kerkesin xDD Sitku olin leppyny yllätyksestä ni laitoin porukalle pizzaa ja ihmiset alko pelaa tanssipelii (: Se oli hassuu miettii etku kaikki oli ollu samassa juonessa xD Annika oli pyytäny muo siks hiihtämää et kaverit pääsis valmistelee kaiken xD 
   Aaaaah sit sain etuajassa lahojaki! Sain ihanat korvikset Annikalta, Eekalta vartaloshampoita, Tinjalta tuoksukynttilöitä, Jemiltä lahjakortin glitteriin, Anniinalta, Eveltä ja Viiviltä memories.kirjan minkä saan luke kuulemma vasta seuraavana päivänä yksin, Sallalta ja Messarilta ihanan aidon hopeasormuksen mitä olin toivonu! (: Kiitos heille näistä!! <3 Otettii yhteiskuva itselaukasimella ja muutenki otettiin iha sairaasti kuvia!! Valitettavast Jemin piti lähtee jo 9 aikaa kotii koska hänel on aamulla peli. ): Mut onneks hän ehti olla ees vähä aikaa (: Porukat on mökillä ni saatii olla ihan rauhassa (: 
   Ilta meni tosi hyvin ja mul oli ainaki ihan vitun hauskaa!!! Myöhemmin yöllä kaikki saivat opetuksen ja me sovittiin Sallan kaa meiän riita kokonaan. Mä annoin sille anteeks ja se anto mulle. Tollases tilanteessa tajuu kuinka tärkeitä ystävät on ja kuinka paljon ne välittää!! Mul on kyl maailman parhaat frendit ku tollasta tekee mun puolesta vaikka mä en sitä välttämättä oo ansainnu! (: 
   Eeka ja Annika lähti kans siinä ilta yöllä, mut muut jäi yöksi. Viivi ja Tinja nukkus makuuhuoneessa, kaksoset mun huonees ja Salla ja Messari omas huonees (: 
kruunattu syndesankari (;



pizzzaaa




aaaah, nyt oli pakko poiketa herkkulakosta xD 





tanssii tanssii xD 




nii mitä sanoit :D

mmmmm, kakku oli tilattu jostai. kiitos Viivi <3 





ryhmäkuvia otettiin (: 



Jemin ilme xDDDD


<3

joo ne on oikeesti terveitä xD 

Annikaa!!! 


ihania uusia korviksia laittamassa! xD 

meni laulaminen tosi tunteekkaaks xD 

voi kauko-ohjaimeenki laulaa xD 

mä olin Messarin koira 

Viivi eli toisin sanoen Amanda Seyfield


"auuuuuuuuuuuum, auuuuuuuuuuuum"

Tinjan ja mun meditointi hetki (; 

söpsö





"Sanni pliiiiiiiiiiiis!"

mäki Hannah Montanaa! <3 


Eekaki päässy tanssimaa xD 

Jemhiiii <3 


khämra shota






Kiitti Jemin et säki pääsit (: 

(; 


mul oli eriksee ostettu oma muki (: 






kaunotarrr 




KIITOS TUHANNESTI OSALLISTUNEILLE!! OOTTE IHAN VITUN TÄRKEITÄ JA ONNISTUITTE JÄRJESTÄÄ MUN KUUDESTATOISTA SYNTTÄREISTÄ PARHAIMMAT! EN TUU KOSKAA UNOHTAMAAN JA ARVOSTAN TEIÄN VAIVANNÄKÖÄ HIRVEESTI! 

2 kommenttia:

comment!