2/03/2012

3.2.2012

Tänää liikassa oltiin kuntosalilla. Koulun kuntosalil siis xD Lena, jonka nimi osottautuki Elenaks, oli täl viikol ekaa kertaa meiän liikas! (: Ens viikol meil on uintii -.- 
   Köksäs tehtiin jotai kana justskaa ja sit jotai salaatti jutskaa ja riisi jutskaa ja munkkijutskiii. Ruoka oli hyvää ja me päästii Viivin kaa kauppaan (: Matikan testist en sano mitää, koska mul ei oo hajuukaa et mite se meni xD 
   Koulun jälkee jäin 3 asti kapel. Ostin kaikkee mitä piti ja sit mukaan tarttu myös uudet housut (: Bongasin Eekan ja Tinjan ja Viivin, Vivekan ja Iidan kans. Sovittii Tinjan kaaa et hän tulee meil 4 bussil. Mä menin siis 3 bussil edelt. Ostin muuten talipalloi ja nyt laitoin yhen toho lampun pääl, jos nyt ees tulis ykski lintu! xDDDD
   Ku tulin kotiin, ni oli taas ihana ilma! Otin koirat ulos ja otin niist kuvii! (: Tein paha virheen, ku halusin saada Tutterist suuauki kuvan (4. kuva) ni sit käskin hänen haukkuu. No sit tietty meäin tooho koikkeri luuli et Tutteri haukkuu jotain muuta ja alko itekki haukkuu. No sit Tutteri luuli et Hippu sit taas haukuu jotain erkoista ja sit loppujen lopuks molemmat räykytti (8. ja 9. kuva) xDDD
   Menin Tinjaa vastaa bussipysäkil. Otettii pizza sulamaa ja katottii Duudsonit tuli taloon-ohjelmaa xDD Sit puhuttii Tinjan kaa yhest aiheest, jost riitti juteltavaa ja nii... (; Loppu aika kuunneltii musaa ja oltii koneel. Illemmal isi ja mä vietii Tinja kotii ja mentii kauppaan. 
   Illal alettii Anniinan kaa juttelee syvällisii. (: Niiku nytteki, jos vaa keksittäis jotai kysyttävää xD Piiperö on muute ihuna, ku mul on täs koneen ääres 2 tuolii, ni Hippu istuu toises ja mä toises xDD Sitku menin syömään, ni Hippu oli koko sen ajan vaa istunu siin tuolis xDD Pöpi <3 



Jäähuurteessa (:

tassu jäässä ja väsyttää!

mamma mä osaan!


tiellä meni jotain! o.O

murrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Tinjami

"Kerro mulle prkl!!" "Oota mä kerron sen sul enkuks!"

hymykuopat xD

"mun posket on kipeet ku oon hymyilly niin paljo!"

"kattokaa mul on lävistys tossa!"




2 kommenttia:

comment!