2/29/2012

29.2.2012

Mä kauan jaksoin uskooo et mult tosiaan riittää aihetta ja intoo postata joka päivä mut eheeei xD Eilen ööö.. hmmmm ei tapahtunu mitään paitti et oli treenit ja me tehtiin syvii vatsalihaksii sille jännäst xDD Se ei oo nii raskast ku ois luullu eikä lihakset oo tänää kipeet xD Sit illal olin ihan puuuuh ku kolasin sit pihanki viel
   Tänää on jo keskiviikko ja tää viikko on menny tähä asti tosi nopeesti! Unohin aamulla avaimet kotiin enkä saanu kirjoi pois lokerost. Mut onneks isi toi ne kymmeneks kouluu.
   Äikän tunnilla, meil ei ollu opettajaa vaan Jutta jätti meiät tekee tehtävii. Kuuntelin musaa ja sit Pekka tuli siihen vieree ja vetäs kuulokkeet irti. Sit se alko popittaa mun kännyst mun musaa eli myös Hannah Montanaa -.- Voi nolous! xD No sit Jaakko otti mun äikän vihon ja alko kopsata sielt tehtävii. Sit tajuisn et siiin sivulla mun äikän vihossa on sellanen mun ja Tinjan keskustelu jota ei MISSÄÄN NIMESSÄ SAA LUKEE ÄÄNEEN. No sit Jaakko oikee tahallaa piti sitä vihkoo itellää ja yritti lukee sitä. Sit juoksin sen luokse ja yritin saada sitä takasi. Sit Pekka ja Arttu otti sen ja mä juoksin niitten peräs ympäri luokkaa yrittän saada sitä vihkoo takas -.- Sit Arttu repäs sen sivun pois ja yritti lukee. Sit mä tyylii hyökkäsin sen pääl -> Arttu väisti -> mä lensin naamalleni lattialle kaapinoven kautta -.- No sit se anto sen takas iha nätisti, koska mun kaatuminen näytti kuulemma pahalt xDD
   Sit ku sain sen lapun ja laitoin sen varmaan jemmaan, rintsikoihin, ni sit huomasin et Pekka lukee mun viestei -.-!!! Arghhh!! ei voi mennä sit yhtää töykeemmäks enää!! O: Oliha se aika noloo juoksennella luokassa ja törmäillä pulpetteihin mut pakko myöntää et olin iiihan paineis meinaa siel oli TODELLA henkilökohtasii viestei + se lappu oli paha! /: ):
   Koulun jälkeen menin kaksosten kaa kapel (: Käytii Heses syömäs. En oo ollu siel piiiitkään aikaan xDD Oltii kahest puol neljään ja sit kaksosten kyyti tuli. Mä yritin ettii Villee mut en löytäny ): No menin sit PetPointiin ja 4 bussil kotiin. Meinasin oikeest nukahtaa bussiin! Silmät meni kokoaja kiinni! O: Ku tulin kotiin ni otin Piiperön kailoon ja menin päikkäreil xD Nukuin kuutee asti ja sit söin. Illemmal datasin ja juttelin kavereiden kaa. En ollukkaa tänää kertaakaa lenkil ja äiti on kuumees. /: Onneks Salla on ollu reipas (:
   Täytyy hakee Piiperö viekkuun, ku se vähä vihottelee nyt mulle /: Johtuu siitä et eilen ku hän oli mun korkeella sängyllä (jossa on nyt ne 3 ylimäärästä patjaa) ja äiti tuli siihe rapsuttaa hänt, ni Hilppa nojas äitin käteen. Sit äiti veti käden pois, mihin Hilppa nojas, ni tietty Piiperö tippus siitä vatsalleen laittialle! O: )´: Ei vittu mä pelästyin oikeest! Se ois voinu loukata, vaik ei kuulostakkaa pahalt et koira putoo sängylt mutku se putos siit korkeelt kaiteelt ):
 Sit tänää yritin nostaa hänt yksikätisesti syliin, koska juttelin Vivekan kaa kännys ni osusin johonki pahasti nii et pulla alko itkee ):  Nyt meen nukkumaa meinaan tän valvomisen takii tänääki meinasin nukahtaa bussiin /:

2 kommenttia:

comment!