2/12/2012

10.2.2012

Herättii 20 yli 6 ku mennään 8 kouluun. Tai oikeestaa 8 uimahalliin ku meil on uintii. Ja kiva ku tajusin aamul et oon jättäny mun bikinit mökille! -.- Mun piti pistää ne mun vanhat punaset! Ärrrsyttävää! Päästiin äitin kyydillä onneks.
   Meil oli uintikuupperi... Ja mun kädet on iha sairaan kipeet niist eilisist delfiineist! O: Onneks kädet ei kauheest satu vedessä ni ei se paljoo vaikuttanu suoritukseen. Sain 9. Se on ainut tulos minkä voin liikast kertoo ku oon muute iha surkee kaikessa! Mut uinnista mä tykkään ja se sit näkyy tuloksissa. Opeteltiin pelastushyppy ja mä opin sen! xDD Ens viikol se pitäis osata ku meil on pelastusuinti testi O: -.- /:
  Uinnin jälkee käveltii Viivin kaa koulul. Lähettii vähä aikasemmi ku meil on köksän esitelmä. Kiva ku olin antanu Suvisel sen kanawokin ohjeen ja sanonu sil et siel on erikoisii aineksii mitä pitää hankkii, no eihä se sit tietenkää ollu hankkinu niitä! -.- Ei ollu ees maitoo!!! O:
   Onneks kanawokit onnistu ihan hyvin ja kaikki tykkäs! (: Jäkiruoaks syötii hedelmii ja vailjakastiket. Se oli yllättäen mun valitsema jäkiruoka ku oon herkkulakos ni en voi syyä yleensä köksäs jäkiruokii xD Nyt sain niit hedelmii. Taino niitäki oli vaa banaanii, SÄILYKE ananasta ja yks omena 4 ryhmälle -.-
  Annika tulee illal meille yöksiiii (; Menin 2 bussil kotii koulun jälkeen koska lupasin äitil et siivoon. Siivosin koko iltapäivän ja illalla 20 yli 6 menin Annikaa vastaan bussipysäkille. Annika tuli suoraan meille. Olin luvannu sil et se saa meil pizzaa mut sit isi haluski risikkoperunoi ja kanaa, jotka ei musta sovi yhtäään yhdessä!! Peruna + kana -> nou vei!
   Katoin pöydän ja paistoin kalapuikkoja xD Sit syötiin ja katottii salkkarit samalla. (: Salkkareiden jälkeen pelattii pleikkari movien tanssipelii :D Kädet oli vielki tosi kipeet eilisest uimisesta ja niist edellipäiväsist delfiinesit mut silti multa onnistu kung fu fightingin nyrkki-iskut xDD Oltii kyl aika hauskan näkösii siin videolla minkä se aina lopuks näyttäää :D
  Muute unohin sanoo et ku äiti äänittää meiän vanhoi lapsuus videoita kaseteilta cd:lle ni näin siel just sellaen videon mis olin just saanu mun ekan hamsterin Pikatsun xD <3 awwwws Siin videos olin 7-vuotias ja mä esittelin Sallan kaa Pikatsun häkkii xDDD
   Illal juteltii syvällisii ja oltiin koneella, ylläty yllätys xDD Katottii Tyttö sinä olet tähti- elkokuva. Mä nukahdin ku oli jäljel jotai 30min xDD Oikesti taisin nukahtaa et en vaan leputtanu silmii :D Mul on ain ollu sillee et jos katon illalla 10 jälkeen leffaa ni mä nukahdan xD Mentii Annikan kaa sit nukkumaa aika heti sen jälkee ku se leffa oli loppunu ja Annika oli mut herättäny xD

tä on oikeest ihana kuva Annikast joten jos Annika yrittää valittaa niin pitäköö turpansa kiinni! xD 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!