2/08/2012

8.2.2012

Heräsin kuudelt pesemään hiuksii. Aamul tasotin etuhiukset ja leikkasin huonotlatvat pois (: Se on nii ihanaa ku oikee näkee kuinka suuri ero tulee ku siistii hiuksii! (: Menin 8 kouluuun. Mul kävi tänää TAAS sama juttu ku on jo käyny milj. kertaa! Unohin enkunkirjat lokeroon ja joutusin hakee ne tunnin alus -.- Räisänen uhkas muo jo merkinnäl!
   Koulun jälkeen mentii taas tavallisesti Saleen ostamaa välipalaa ku 3 alkaa comenius-kerho. Comeniukses käännettii reseptei ja lopus britteihin lähtijät harjotteli sitä esitystä. Tajusin et lähtöön on enää tää viikko + 3viikkoo O: seki jo niin pian! Menin 4 bussil kotii Jannin (Janni Pelkonen) ja Tinjan kaa. Huijjattii Tinjan kaa Jannii et Tinja ois muka raskaana! xDDD Raukka tietty uskos ja me kerrottii totuus vast just enne ku se jäi xDDD
   Ku tulin kotiin ni lähin äitin kaa samantien S-markettiin kauppaan. Ku tultii kaupast ni aloin pelata simssii. Kohta tulee seki kamala asia vastaan et mun pitäää hyvästellä KAIKKI sims perheet ja soittaa Messaril et tulee siirtää simssin Aikuun )´:  Voin jo hyvi kuvitella kuin paljo mä sittee pelaan simssii ku se on Aikus! /:
   Illal kysyin äitilt suoraa: Voiks Tinja tulla meil yöks to-pe, Annika pe-la ja kaksoset la-su xDD Ja äiti mokoma suostu kaikkiin!! Ihanaa kiitos rakas äiti! <3 (kirjotin ton aika turhaan koska äiti ei tiiä et kirjotan blogii) xD muahhahaaaahahaaaaaha xDD Lupasin sit siivota perjantaina koko huushollin (:
   Myöhemmin olin nii kiitollinen äitille et tein sil ja isil sellasii juusto keksi systeemei ja passasin niitä sitte siinä :D Niiiiii ja muute!! Arvatkaa mitä mä tänää tajusin!! Ei vittu mä oon tyhmä!! -.- Tajusin et sanonta: "Än, yy, tee, nyt!" tulee niiku än=N, yy=Y, tee=T ja nyt=NYT!! mä oon ain luullu et toi "än yy tee"- juttu tulee vaa jostain et en tajunnu et se tulee noist kirjaimist!!! O: xDDDD
   Nyt teen läksyt ja siiit nukkumaan (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!