2/13/2012

13.2.2012

Huomenna on ystävänpäiväää!! En keksi mitää muuta millä alottaa tää postaus xD Mut joo maanantait on aina perseestä! Musan tunnilla oli kivaa xD Roudattii soittimiii ku huomen on konsertti juhlasalissa, tai toisin sanoen muut roudas ja mä, Eeka ja Tinja leikittii ilmapalloilla xD Voi herrajestas mitä 15-vuotiaat voikaan niillä keksiä xD (; O: :D
   Tänää oli kans halipäivä! Saati sydämet, ku ennen oltiin sydämettömiä xD No eeeeei sentää. Ainaki toivon ettei kukaan ollu! /: xD Loput musan tunnista kierreltii halimassa kaikkia Eekan kaa (: Tuli huomattavast enemmän nimiä ku viime vuon, tos äsken ku katoin :D
   Koulun jälkeen menin 3 bussil kotiin. Lähin samantien Jemil. Sil on huomen enkunkoe, ni tottakai minä menen kuulustelemaan sitä (: Nyt Jemhi osaa käydä englantilaisessa kaupassa ostamassa rippimekon xDDD Söin kummilassa ja Mantu kyseli kovin lahjatoiveita, mut en mä oikeesti tiiä yhtään! O: Loppujen lopuks päätysin H&M:n lahjakorttiin (:
   Mul on ollu koko päivä nilkka iha saatanan kipee! Vaihteeks -.- Oon niin vitun rampa!!
Kotoon aloin väsätä kiireellä ystävänpäiväkortteja ja sitten minä tyhmeliini aloin tekemään läkysjä!!! Meil tuli ihan saatanast läksyy huomiseks ja olin rahdannu kaikki kirjat kotiin sitä varten!! Tein läksyi ainaki 20min, sit pidin tauon ja jatkoin taas! Sit Eeka soitti ja ku kerroin kuinka kova kiire ja stressi mul on näitten läksyjen kaa, ni sit hän muistuttaa et meil onki huomen vitun talviurheilupäivä -.- JESS! Sinne meni 20min aikaa mun illasta ! /:
   Illalla katottii Sallan kaa youtubest kaikkii tanssivideoi. Ne on jännii ne mis mainostetaan jotain tanssi ohjelmaa silleen et porukkaa on naamioituneena kauppakeskuksessa ja sit yhtäkkii muutama alkaa tanssimaan, sit tulee 10 tanssijaa lisää ja sit taas lisää xD
   Nyt yritän päästä nukkumaan ni jos vaik jaksaisin huomenna hiihtää xD

Tos on Diversityn flashmob, jos haluu nähä vaan sen esityksen ni skipatkaa suoraan kohtaan: 1:40

Tossa on suomalainen kauppakeskus Myllystä (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!