2/25/2012

24.2.2012

Aamulla äiti tuli herättäää -.- Lähettii aamul viemää koirii Somerol mammal ja pappal, koska tänää läehtää risteilyl (: Syötii mammal ja pappal ja sit mentii Someron keskustaan, uskokaa tai älkää, shoppailee xDD Siel on äitin jotai hyvii vaatekauppoi ja nyt sinne on tullu uus eläinkauppa! Menin tsekkaa sen (:
   Suunnittelin autos et mitä jos muutanki Somerol isona! Täs vaihees kaikil tulee mielee lause "Somerolla on enemmän sikoja kuin ihmisii!" xDD No joo nii mulki xD mut tiäks siin se just on! Mä en tykkää mistä suurkaupungeista, vaan just pienestä kaupungista / kylästä missä kaikki tuntee toisensa ja mis melkee joka toisel on maatila xD
   Kerroin Sallal mun suunnitelman et muutan Somerolle johonki siihen keskustaan ja et hankitaan Hilpan kanssa boxeri xD Sit hankin töitä Someron AB-klinikalta (eläinlääkäristä) ja sit ku meil (mul, Hipul ja boxeril) on rahaa ni muutetaan maatilalle johonkin kivaan vanhaan maalaistaloon xD Joo ehkä mä vaan jatkan unelmoimista xD
   Ku tultii kotiin, ni aloin pakata. Taxi hakee meiät 18.15 pihalt. Sitä enne otin kuvii äitist ja isist xD Ooon ostanu sellasen sukupuu taulun johon tarviin kuvat porukoist ni nyt oli hyvä tilaisuus ku molemmat oli tälläytyny xD Vähä isist on läppä ottaa kuvii ku se on sellanen perfektionisti, tyly, tiukkis, bisnesmies xD Eihä raukka osaa ees hymyillä x´´DDD Äiti oli helppo saada nauramaa ku sanoin sil vaa et kuvittele isi ratsastamas xDDD


fail! xD


   Taxi tuli jo tasalt. Sit mentii hakemaan Hörkköjä. He asuuu Kaivolas ja sielt tuli kyytiin siis Jari, Pirjo, Markus -00, Erika -95. Päästiin Turun satamaan ja sieltä sitten Silja Europa laivaan. Mentiin heti syömään buffettiin. Aaaaah ku siel oli ihan saatanast kaikkii jälkiruokii, et tähän oli helppo sit jättää herkkulakko, joka ei ollut yhtään muutosta tuottanut -.- (;
   Oon isil velkaa jo täs vaihees 10snt, ku ollaa lyöty 2 kertaa vetoo 5 senttisest jostain iha tyhmistä asioist xD Ku oltii syöty ni mentii kaikki kitarabaariin kuuntelee yht kitaransoittajaa (: Oisha se iha kiva osata soittaa kitaraa yht hyviku se O: !
   Siin ku istuskelin ni aloin kattooo ku yks 20-30 vuotias mies alko töllöttää muo iha 24/7 suoraa päin viereises pöydäs xDD Se oli sellanen söppänä silmälasipäinen xD Mä hymyilin sil sit yhes vaihees ku se kattos. Sit huomasin ku se kuiskas jotai sen kaveril, nosti tuolinsa ja raahas sen mun vieree! O: xD Sit se kysy et saako istuu mun seuraan xD Sanoin et juu tottakai xD Sit se sano käsipäiväää et Iltaa, mä oon Mikko! Mä sanoin käsipäivää ja et Iltaa, mä oon Sanni! :D Sit se selitti kaikkee et hän haluis tarjota mul drinkin ja viedä mut tanssimaan xD Siin vaihees tietyst äiti ja isi oli revenny täysin, mut kyl ne mut tuntee ni ne tietää et mä en tollasii tilantei pelkää xD Kerroin et jooo, oon 16 vuotias et minkä ikäseks hän muo luuli xD ? Se sano et 20-25 vuotiaaks! O: :D Sainoin sil et otan sen kohteliaisuutena. Sit se kysy et no mitäs 16 vuotias tekee baarissa. Mä osotin porukoi ja sanoin et oon niitte seuras xD Ei vitsi se nolostu xD Sit se sano porukoil: Moi äiti ja isi, mä tästä taidan livahtaa nopeesti, mut pitäkää tyttärestänne hyvää huolta, ku on noin hyvännäkönen! O: :D (: S: xD
   Myöhemmin mentii sinne tanssibaariin. Sallan kaa ain välil livahdettii siit kaksistaan ja yhes vaihees ku seisottii siin, ni kaks poikaa tuli meiän luo ja toine pyys muo sen kaa tanssimaan xDD Mä suostuin ja annoin juotavani Sallal xD Hetken pääst huomasin et Salla tanssi sen toisen pojan kaa meiän vieres xD Se poika esittäyty Villeks, mut hänt kutsutaa Fitteriks xD Ku oltii tanssittu ni pojat pyys meit heiän pöytään. Tottakai mentii ja jutusteltii heiän kaa kaikkee (: Molemmat oli 95, kotoin Naantalist ja sen toisen nimi oli Werneri. Sit ne pyys meiät heiän hyttiin xD Mentii sinne. Heil oli vähä juotavaa siel O: /: Oltii heiän hytis vaik kuinka kauan yömyöhään ja sit välil hengattii laivas jossai, mut onneks ei törmätty porukoihi kertaakaa! xD
   3 aikaan yöllä Fitter, Werneri, Lauri ja Jonne tuli meiän hyttiin xD Oltii siel sit ja sanottii et heti ku meiän porukat tulee ni ne häippäsee xD No sit 4 aikaa äiti ja isi tuli hyttiin ja niiden ilme oli vähä sellanen xD No sit pojat lähti. Äiti eka vähä kiusis mut ei ne sanonu mitään onneks xD Mentiin nukkumaan siin sit aika pian.

Werneri, Jonne, Fitter



Jonne ja Lauri xD 





Hyvää yötä Lauri xD 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!