2/14/2012

14.2.2012

Ysätävänpäivää!! Eka jolta sain ystävänpäivähalin oli äiti xD Haha onneks sain lisää haleja koulussa xD Tänään on talviliikuntapäivä... Aamul mentii luokanvalvojan luokkaan. Oli aika tylsä tunti ku meiän piti ryhmässä puhua tunteista, ja tietty mun ryhmässä oli Pekka ja Jaakko xD
   Meil oli myös ystävänpäiväkonsertti jossa soitin pianooo biisis Dancing Queen xD Se on ihuna biisi (: 12 etin Eija Suomelan ja kävelin golfkentälle. Olin Hermannin koulun 300:sta oppilaasta AINUT hiihtäjä xD eikä ollu eka kerta xDD Lähin kierrokselle. Latu oli huonossa kunnossa ja tietty sit oliki plussakeli ja mulla tietenkin suksissa pakkas voiteet -.- No enhä mä päässy hiihtäen ku 10m ja sit taas jouduin pysähtymään ja raaputtaman mononkaa suksenpohjasta lumikerroksen pois -.- No sitä menoo Eija sai mut kiinni ja mä kerroin sil mun ongelmasta. Eija sano et kävelen Kiskontieltä TiiPiille. No mä sit rämpisin siel ojien yli Kiskon tielle. Lumi yletty polviin asti xD
   Sit ku näin Eijan taas TiiPiillä ni se sanos et saan lähtee kotiin. Pääsin 13.06 xD Soitin äitille, joka sano et oottaa Sallaa ABC:n pihalla, ni kävelin sinne. Mentii Sallan ja Messarin kaa kolmestaa Rossoon syömään äitin piikkiin xDDD Aaaah mä tykkään ravintolaruuasta <3
   Sit mentii Sallan kaa kapel kiertelee. Mukaan tarttus tulostin xD Äiti hokas Suomalaises kirjakaupassa, et meiän tulostimen värikasetti / mustekasetti maksaa melkee yhtä paljon ku uus tulostin xDDD Oikeest, sellane värikasetti maksaa 30e ja uus tulostin makso 39e O: No äiti sano et kai me tarvitaa Sallanki kaa oma tulostin ni saatii se sit yhteiseks. Nimesin sen Piksuks, koska sen malli on Canon Pixama MP270.
   Ostin vähä kaikkee muutaki, ku käytii kirpparilla (: Sit oltii myös mummon luona. (: Siel mä meinasin nukahtaa pystyyn! O: En ymmärrä kui muo loppuillasta väsytti iha sairaasti!! Ku tulin kotiin ni lähin Kummilaan. Annika tuli saattamaan.
   Just ku astuin Kummilan pihaan, ni Jemi oli autos oottamas et Tomppa lähtee sen kaa treeneihin -.- No menin silti sisäl ja jutustelin Mantun, Jannin ja Cassun kaa (:  Mantul oli yks tosi hyvä idea Jemin rippijuhlien suhteen, mut en kerrokkaan siitä täällä, koska Jemi saattaapi nähdä xD (;  En ollu kauaa vaan lähin käppäilee kotiin koirien kaa.
   Kotoon tuli kauhee rage kohtaus ku en keksi Piksulle mitään paikkaa! O: Ei se mahu mun huoneesee!! Ostin muuten Suomalaiest sellasen kirjan, josta tulee mun leikekirja / vuosikirja, mihin kirjotan kaikkee yläaste kavereista ja ajoista ja musitoista (: Teen myös meiän luokkalasista jokasesta sellasen oman kohdan xDD Siit tulee vielä menestys xDD
   Suunnteltii Eekan kaa faces et se tulis huomen meil koulun jälkee. (: Tovottavast tulee xD Mut nyt meen nukkumaaaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!