2/23/2012

23.2.2012

Aamul äiti tuli kysyy mult et haluunksmä lähtee heiän kaa Saloon syömää, mut oli sen verran kipee olo, et en lähteny. Anniina soitti ku olin heränny et läheksmä sen kaa kapel, mut en menny ku oon sen verran kipee. /: Vitsi ku ois ollu kiva mennä shoppailee pitkäs aikaa ): (:
   Päiväl Tomi (Jemin isi), Jemi, Cassu ja Janni tuli meille, ku äiti opettaa Tomppaa äänittää jotai videoi. Otin Jannist ja Jemist kuvii. Istuttii kaikki Aikun ääres ja muokattii niit. xD Sit noi lähti. Ku sain kuvat valmiiks, lähin koirien kaa iltalenkil ja vein muistitikul kuvat kummilaan. Mantu tykkäs tosi paljon ja pyys muo kuvaamaan Jemin rippikuvat O: (: Vähä jännää, kivaa ja toisaalt pelottavaaki S:
   Juttelin Anniinan kaa mese. (: Sil oli kivoi suunnitelmii, et pidettäis sellanen vähä erilainen tyttöjen ilta, joka kuulostaa kivalt (: Sit illal mä muuten päivitin tota Julmatotuus palstaa ja tajusin et Emilyl (Emily Harty, englantilainen ystävä) on formspring O: vähä kivaa! xD Mul oli harvinasen hauska ilta, koska repesin iiiiiiiihan täysin ku kuulin nimen Emmastiina xDD Mikä nimi! :D Sori nyt vaa Emmastiina mut oon onnellinen et mä oon Sanniina enkä Eemmastiina xDDDDDDDDDD Ja sit nauroin silmät vedes tätä videoooo, joo älkää kysykö voin sanooo et kyllä, olen vähän vajaa no life, ku nauran tollasel xD

   Katoin illal tai oikeestaa yöllä Rantavahdit ja sit menin Hilpan viereen nukkumaan (: Ainiii! Ja sit päätin et haluun boxerin!! Ne on ihuniiiii! <3 Öitä!

                                    tässä kuvia mun cockerspanielista ja hevosesta...















koira ja sen hevonen xD

Caspartuuu <3

Boxer <3 awwws

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!