2/15/2012

15.2.2012

Koulus ei tapahtunu mitä erikoista paitsi et keksittii taas hauskaa läppä opettajista xD (; Tänää ei pitäny olla comeniusta, mut olipaha sittenki ? No en menny sinne ku Eeka tuli sit 2 bussil mun kaa meille. Eeka laitto mun hiukset! Ei vittu ku joku osaa! O: Oikeesti nää oli IHANAT!! Eeka on ihan uskomaton ja siitä tulee vielä hyvä kampaaja! <3
   Syötiin ristikkoperunoita ja kalapuikkoja xD Sit oltii koneel, kuunneltii musaa ja sit mä opettelin tekee ranskalaisen letin Eekan hiuksiin. Oon tehny elämäni aikana yhen onnistuneen ranskanletin joskus Sallan päähän, ni nyt tein sit 2 lisää xDD Ei tullu mitää loistavii mut aika hyvii toiseks ja kolmanneks kerraks (;
  Toivottavast Eeka vois laittaa mun hiukset tälleen joku päivä kouluun, tai ees opettaa muo ite tekemää xDD (toivotonta)
   Selattii mun vanhoi lapsuuskuviaki xD Eeka lähti joskus 6 jälkee ja sen jälkee lähin Nikon (Niko Riski, serkku) kaa lenkille. Juteltii koko lenkki matka unista xDD Luulin te pojat näkee vaa jotai monsteri sota unii mut näkee ne kuulemma esim. lentämisestäki xDD Voin kuvitella jos joku vähääkää kuunteli Nikon ja mun keskustelui lähellä "Miten sä lähet aina lentoo, et alaksäki heiluttaa käsiä silleen?" "Juu mä heilutan käsii ja sit jalkoja ja hyppään ni mä lähen lentoon" xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Luulee meitä hulluiksi varmast xD
   Täytin kotoo noi lopulliset hakulaput. Mul on ykkösenä Livia, Paimio kaksoistutkintona ja mukana Salon lukio. Eiku niiku kaksoistutkinot mihi sisältyy Salon lukio ja Livia Paimio... no kyl ymmärrätte... melkee (;
Aattelin et ois kiva pitää syndejatkot hiihtolomalla! Tulis sama porukka ku viimeksi (:
                                       
                                         
                                              True datis xD
mun hiukset <3 kiitti Eekaaa!! 



nii mitä sää juonit siin? 



mun elämäni toinen ranskalainen letti xD 

sit elämäni kolmas letti xD

ja kolmas letti läheltä (: Tajusin et tost kuvast vois luulla et noi hiukset on naamalla, ku niiku korvat on tos sivul ja hiukset jakauksella tuolla päällä sillee hassust xD 

2 kommenttia:

  1. Aattelin et ois kiva pitää syndejatkot syyslomalla! Tulis sama porukka ku viimeksi (: << ai oikee syyslomalla aattelit?:D taitaa olla siihen viel aika pitkä aika xd

    VastaaPoista
  2. hhahahhaaaa xDD hyvä minää!! :D

    VastaaPoista

comment!