2/05/2012

4.2.2012

Herätyskello herätti aamulla 10, koska bussi lähtee asemalta klo. 13.00 Espooseen. Kävin suhkussa ja pakkasin aamulla kamat. Olin yllättyny ku mul ei oo ku yks kassillinen tavaraa mitä pitää ottaa mukaan! O: Yleensä mul on kauhiast kamaa mukana ku meen yökylään, mut nyt Mintsu ihana on laittanu kaiken sinne valmiiksi! (: 
   Salla lähtee tänää laivalle. Päätin ottaa siit pari kuvaa ulkona, ku oon nyt opetellu käyttää Kössin Av-tilaa muotokuvauksessa. Salla meikkas ja laitto hiukset hyvin ja tuli ulos malliksi (: Tuli hyviä otoksia. Otin yhteensä 56 kuvaa, koska piti vähän säädellä taas xDD Sallan piti viel pakata ni siirsin ne kuvat koneel ja muokkasin. 10 kuvaa onnistus. (: No sitku Salla kuuli et poistin ne kaikki muut, ni se suuttus niiin vitusti!! O: Se oli vihanen koska ois ite halunnu valita ne kuvat ja nii. No mä pidin itsestään selvyytenä et "taiteilija" valitsee ja viimeistelee kuvat valmiiksi ja sit vasta näyttää ne... /: No eiku hän oli tälläytyny sitä varten ja sano et ne mun 10 kuvaa ei todellakaa ollu sen arvosii et hän joutus seisomaan siel pakkases! O: En voi sille mitään et oon niin paska alottelija kuvaaja et en saa siinä ajassa niin paljon hyvii kuvii ku hän haluu /: 
    Ja se miks mä tän riidan näin yksityiskohtasesti tänne kerroin on se että siinä sitten ku autossa oltiin ja äiti vei Sallaa Messaril ja muo asemal ni Salla haukkus mut ja äitin pystyyn yms... Ja sit se meni kertomaan äitille SIITÄ! VITTU SE VITUN PETTURI KERTO SALAISUUDEN ÄIDIL JA VITTU KU MÄ OON SANONU SIL ETTEI SE KERRO SIIT PORUKOIL!! Mä muistan ku se vannos ettei kerro siit ees ku me ollaan riidois!!! Mä oikeesti luulin et voisin puhuu Sallal mistä vaan!! Mut tiedoks vaa ettei sil kannata kertoo vittu yhtää mistään!!!! Mä oon nyt aivan pulassa /: Ei kukaan voi noin pienestä riidasta mennä kertoo tosta!!! Tai yleensäkkäää teen mä sil mitä tahansa ni se ei vittu saa mennä kertomaa!!! O: 
   No parkusin sitä sit siel bussipysäkil ja bussissa! Mä en oikeest tiiä mitä mun ois pitäny tehä! Bussi matka meni sit siinä haikeissa oloissa.. Onneksi bussipysäkillä odotti iloinen ihana Mintsu <3 Siitä seurasi piiiitkä halaus, koska ei olla nähty pitkään aikaan! (: 
   Oli ihanaa nähdä Mintsua!! Käveltiin 2km Mintsun kaksio kämppään Ikean lähelle (: Mintsun kämppä oli ihana ja siellä odotti kaks ihunaa kisua <3 Raksu ja Himppu! (: Puhuttiin Mintsun kaa varmaan 2h siin alussa koska juttua kyllä riitti!! Mintsun kaa on niiin kiva jutella, koska hänellä on omat näkemyksensä ja mielipiteensä kaikkeen ja sit on kerranki kiva jutella jollekki vähä vanhemmalle (: 
   Myöhemmin syötiin ruokaa ja sit huomasin jotain kamalaa!! O: Olin unohtanu sanoo Mintsulle et oon herkkulakossa!!! Tietenkin Mintsu leipos mulle ihania suklaariisi kakkuja ): Siin vaihees oisin ollu täykee jossen ois ottanu, joten tein pahan synnin ja söin yhen riisikakun )´: No sit sanoin Mintsul et joo kiitos et oot tehny, mut et oon herkkulakos xDD 
   Illemmalla olin Mintsun koneella facessa (: No sit tapahtu jotain aivan ihanaa!! O: Jemi (Jemina Pelkonen, ex-paraskaveri, jonka kaa mul on ollu riitaa) alko juttelee mulle!!! Hän sano et välittää musta ja ei kestä enää ilman muo!! <3 Se oli jotain aivan ihanaa!! Koska en ois itekkäään kestäny enää erossa! (: Se sovintokeskustelu sai ihan kyyneliin! Niin kauan mä sitä olin odottanu! <3 
   Mintsu raukka joutu olemaa siinä hetken ihan yksin ku mä juttelin Jemille, mut saihan siinä samalla kulmat nypittyy (: Illalla sit mentiin nukkumaan kaksi kissaa vieressä (: 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!