2/19/2012

19.2.2012

Heräsin puol 11. (: Jemhi sano faces et Mantu oli pyytäny muo tulee leikkaamaa Cassun tassukarvat. Lähin kummilaan ku olin pukenu. Söin kummilas ja sit lähettii Jemhin kaa meille. Meiän piti tulla pellolt, mut siel oli polveen asti lunta! O: Ulkon on ollu kokopäivän kauhee lumimysrky!! Lunta tulee seuraavanki talven edest!
   Alettii Jemin kaa leipoo tuuliahattuja, koska Pelkoset ja Joutsenot (mun kummit) tulee illal 6 aikaa kahville. Tehtiin kotikokin ohjeella. Taikinast tuli iiiiihan liian löysää vaik tehtii just niiku ohjees käskettii O: Lisättii siihe sit varmaa 3 kertaa enemmä jauhoo ku piti xD Ei niist lopult tullu mitää. Kaikki kolme pellillistä ku tuli uunista oli kaikki epäonnistunei ): Ne ei ollu tuulihattuja ne oli LÄTTYhattuja xD
   Kävin suihkussa ja sen jälkeen Jemi laitto mun hiukset. Nyt mul on illal sit kivat hiukset ku vieraat tulee xD Sitku Jemi lähti kotiin, ni mä puolestani aloin laittaa Sallan hiuksii xDD Sit vieraat jo tuliki (: Sain Joutsenoilt rahaa ja Pelkosilt lahjakortin H&M:ään (: Illemmalla katottiin meiän vanhoi lapsuusvideoi xD Kaikki nauro ihan sikana xDDD Jemhi alko kiusaa muo koska mul oli pienenä töyhtö hiuksissa, vaik sillei ollu itellää ollenkaa xD
   Mantu voi tosi huonost, hän oli ihan kipee ja pääsärki. ): Pelkoset lähti sit 8 aikaa. Mutta eivät päässeet kovin kauas xD Niiden auto jäi meinaa kiinni meiän koivutielle! xD O: /: S: Mentiin koko poppoo sinne sit sitä tyontämään! Hain sen sairastavan kummitätini sieltä kymästä pois ettei hän vilustu pahemmin. Ootettiin Mantun kaa sisällä. Ei ne näyttäny millään saavan sitä autoo liikkeelle, ni menin auttamaan. Lopult Altti (Altti Joutseno, mun kummisetä) veti sen omalla autolla irti. No sit Pelkosetki pääsi kotiin xD
By Jemi


Janniiii



Mun rakkaat <3 kakkos äiti ja parasystävä


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!