2/02/2012

2.2.2012

Eilen en postannu, ku en tehny mitäää erikoista. Oli comenius ja Eija Suomela piti meille mukavan kiinnostavan luennon aiheesta stereotypia (: Mul oli eilen melkee kokopäivän yks kenkä jalas, ku mul on tosi kipee kynsivallintulehdus, ni se sattuu iha vitst!!
   Tänää varvas oli huomattavasti parempi (: Enku tunnilla tapahtu kummia! O: Eeka sai enkunsanareista 10-!!! Ja mä hävisin sille ja sain 9-!!! O: Mut joo puhuin taas aikapaljon enkuntunnilla ja lähettelin Eekan kaa lappuja, mut silti Räisäne anto mul kehut Wilmaan! O: (:
   Tanssis me tanssittii breakkii! Katja näytti eka jotai perusliikkei, mut sit tunninlopus se tais kääntyy kokonaa sillee, et Viveka toimi meiän opettajana xDDDD Must oli kyl aika epäreiluu et Katja laitto meiät tunnin lopus tanssimaan rinkii!! O: Jokasen piti mennä ringin keskelle YKSIN tanssimaan breik-muuveja!! /:
   Koulun jälkeen kävelin Jannin kaa kapelle. Menin sovittamaan Seppäläs farkkuja, ja sit menin äidin kyydis kotiin. Koska ulkon on iha sairaan kylmä, en menny varsinaisesti lenkille koirien kaa, vaan heitin niil palloo pihalla ja riehudin ulkoon niitte kans xDD
   Katoin jonku ihme leffan, Koira ulkoavaruudesta xD Se oli sellanen lasten leffa ja vähä liian surullinen ): Illal katoin viel Idolsin isin kaa ja sit kiistelin loppu illan siit Sallan kaa et mun pitäis siirtäää Sims Sallan koneelt Aikuun! -.- Mut tiäks ku se tarkottaa sitä et KAIKKI poistuuu ja mun täytyy alottaa KAIKKI puhtaalta pöydältä!! O: KOKO kaupunki uusiks KAIKKI perheet uusiks ja niitten talot myös!!! NO WAY! mut kyl mä sillee ymmärrän et en mäkäää haluis et Sallal ois Aikus joku iso tiedosto joka veis tilaa MUN koneesta. Et kyl mä sen sillee ymmärrän. Nyt juon viel teetä ja sit meen nukkumaan Hilppa vieressä (: <3
   Nii ja muute et huomen on matikantesti!! Apuvaaaaa, pitäkää peukut pystys xDD

2 kommenttia:

  1. no enhän mä opettanu ku yhe liikkeen:)

    VastaaPoista
  2. no äääälä nyt oo noin vaatimaton! xD olit paljo parempi ku Katja xDD

    VastaaPoista

comment!