2/19/2012

18.2.2012

Tänään on virallisest mun sunttäriiit! (: Aamul sain neljä onnitteluhalii ja kortin (: Porukat ei antanu mitä lahjaa, ku Aiku oli tavallaa etukäteinen synttärilahja niilt. Ja Messarlt ja Sallalt sain viime vkl sen ihanan sormuksen (: Aamul oli kurkku tosi kipee. Join teetä ja laitoin Mintsulle viestii etten tuu tänää heille /: Voi vitsi oikeest ku oisin halunnu lähtee mut oon varma et oon tulos kipeeks. /: No onhan se kiva viettää synttäreitä kotonakin.
   Lähettii isin kaa käymään möksällä. Luin mökkipäiväirjasta et oon viimeks ollu möksäl 16.10 O: siit on piiiitkä aika xD Oltii ihan puoltuntii vaan. Otin kuvii koirista ja tein kirjapuhetta. Oltii kotoon joskus puol 2 aikoihin.
   Päiväl oli viel kipeempi olo /: Sain äidiltä luvan pitää syndejatkot maanantaina, mut pelkään et oon sillon kipee ): Toivotaan etten oo! Ollaan Hipun kaa tässä siivoiltu mun huonetta. Huomasin yhen hassun jutun xD Mun soitto ääni on ollut sama varmaa puol vuotta. Nyt se soittari tuli radiosta (we can never be friends) ni Hippu nukku ennen sitä, sitku se alko soimaa radiosta Hilppa hyppäs pystyy ja alko tölläää muo xD O: Musta tuntuu et se on tottunu et ainaki ku mun känny soi (sama soittari soi) mä nousen kännyn luo vastaamaan xDD En voi olla varma johtusko se siitä, mut must tuntuu et iha hyvin voi olla xD
   Illemmal menin koirien kaa lenkille with Jemi ja Cassu. Mentii tunnin lenkki ja sitku oli niin paljon puhuttavaa ni jäätiin Arkkilantielle Jemin talon eteen viel puoleks tunniks juttelee xD Ku tulin kotiin, ni aloin kattoo leffaa Paloaseman koira. Se oli iha sairaan hyvä leffa! O: Täst lähtein yks mun lemppareista xD
   Menin leffan jälkeen nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!