2/27/2012

27.2.2012

Eilen en postannukkaa xD Oli vissii nii tylsä päivä (: En itse asias ees muista mitä tein eilen! O: :D Mut tänään on maanantai! -.- Koulu alkaa! Ja aamul oli kyl vaihteeks sellanen olo et meen takas nukkumaan xD /: Menin isin kyydis kouluun ku tuol on -12 astet pakkastaa!!
   Musan tunnilla oli ihanaa koska DODO IS BACK! Meil on ollu se vitun ärsyttävä Markus sijasena, mut nyt Dodo on tullu takas kaheks viikoks kylläkin xD S: Meiän luokal tuli uus oppilas Tiia. (: Vaikutti todella mukavalta, mut sääliks käy ku raukka joutu ysi äffälle xDD
   Menin Jemin kaa asemal koulun jälkee ja siel tietty tajusin et tyhjensin lompakon ku menin laival ja bussikortti jäi kotiin -.- No maksoin sit 3.50e S: Jemi tuli suoraa pysäkilt meille. Mul on huomenna se kirjapuhe, ni pidin esityksen Jemille xD hän oli mun koeyleisö xDD
   Jemi sai sit loistoidean et mehä voitais leipoo! xD No tehtii sitte sydänkäpysiä <3 Eli suklaakeksejä xDD Siin välis Jemi meni kotii syömää ja sit mä hain sen takas meil koirien kaa. Sit sen jälkee katottii Step Up 2 The Streets, ku Jemi tekee siit elokuva-analyysin (: Tais siin sit loppujen lopuks käydä niin, et Jemi datas faces ja mä katoin leffaa xDD
   Puol 9 Jemi sit lähtiki ja mä menin saattaa sen xD Nyt oon illal tehny sitä puhetta valmiiks ja lukenu enkuntestiin ku meil on huome -.-
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!