1/08/2012

8.1.2012

Viime yönä oltii Hipun kaa pellol. Heitin sil palloo, ja jo ekal kerral se hävis lumeen eikä löydetty sitä xD  No Hippu on fiksu ni se tajus et me etitään sitä palloo. Se käytti nenää ja me oikeesti etittii sitä varmaa 10min! Sit mä vaan kokoaja hoin et "Missä pallo!" Sit huomasin et Hippu seuraa muo ja sit se heitti sen pallon mun nilkoil xDDD En ollu yhtää huomannu et se oliki jo löytäny sen. Ties kuinka kaun mä olin yksi ettiny sitä ku toine oli jo löytäny sen :D
   Heräsin puol 2. Nyt on iiihana ilma!! Aurinko paistaa ja ulkon on lunta ja pakkast. Mun oli tarkotus tehä ens lehteen temppukoulu. Siis Koirafanitus-lehteen, johon kirjotan. Päätoimittaja oli sanonu et temppu "häpeä" on vielä tekemättä, niin Hipun kanssa se olisi tarkotus kuvata ja selostaa. Otin kameran jalat ja Kössin ja otin ulkoon kuvii. Viel täytyy ottaa pari kuvaa mis oon ite puhaltamas koiran naamaan, mut oon just heränny joten eeeeei vielä!!! Isi lähti koirien kaa lenkil vaik mä oisin halunnu. Mä meen illal sit ): Huomen on kouluu! Noooou. Mä haluun pidemmän loman... Maanantai aamul heti 2h fysiikkaa -.- Ja perjantai päivä on pilattu koska meil on aamul 8 liikkaaa! Come on, en mä oo sillo viel hereil! Saatikka et pystyisin liikkaa sillo O: Eeka ja Ville  pyys muo huome kepel, mut en tiä meenkö, ku pitäis mennä korien kaa lenkil ja nii. Ja nyt mun uudenvuodenlupaus oli et tsemppaan koulus, joten en jää nyt nii usein kapel koulun jälkeen. Tänäänkää ei oikee huvittais tehä mitää muutaku valmistautuu kouluun fyysisest ja henkisest. Nyt meen kattoo mitä Quinnil kuuluu (: Jeeeeee nyt muistin et tänää tulee vampyyripäiväkirjat!!!! <333

partiolaine? xD
onkstää mahollista? O: xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!