1/25/2012

25.1.2012

Aamul tuli kauhee kiire! O: Join aamuteen kolmes minuutis ja sit juoksin bussiin. Siel on taas jääääätävä ilma! O: Laitoin aamul sellaset korvalaput eiku korvalämmittimet eiku korvansuojukset eiku karvaläpät :DD ääääh no kuitenki sellaset jutut mitkä lämmittää korvia ja ajaa saman asian ku pipo mut ei sekota hiuksii (: Nii no sit onneks ei aamul korvat jäätyny (: Meil oli aamul mantsaa, eiku bilsaa ja meiä ope oli koulutukses ni Heinonen oli meiä opena /: Oon itseasias aika yllättyny mite meiä luokka, taino oikeestaa puolikasluokka teki hiljasest töitä!
   Koulun jälkeen mentii taas kaksosten kaa Saleen ostamaa välipalaa. Ostin salaatin ja Miss mix-lehden. Syötii eväi sit aulas. Vivekan luokka tuli just pulkkamäest. Kamilla (Kamilla Linqvist) söi mun sipulit siit salaatist xDD Comeniukses käännettii reseptei enkuks, taino toisin sanoen kaikki oli faces xDD
   Comeniuksen jälkee kävelin Vivekan kaa vähä matkaa asemal päi. Viveka nauro koko matkan mun korvasysteemeitä xDD Se sano et mä näytin iha niitte äidilt :D Mä otin henkilökohtasest (en oikeest) ja tönäsin Vivsein lumikasaan xD muahhahahaaahaaaaa. Siit meni just yks Vivekan kaveri, vitsi ku en muista kuka se oli. Sit se kysy mult et poltaksmä. Sanoin et en polta en. Sit Viveka sano et juu kyl Sanni polttaa et silt voi pummii tupakkaa! Yritin kovi sanoo etten oikeesti polta mut Vivekan kaveri eikä sen kaveri uskonu muo ja sit lopulta ne tutki mun koko koululaukun ja taskut xDD Niii nyt muistan!! Sen pojan nimi oli Lindi!! Thomas Lind ja sen kaveri xDDD No lopult ne sit vissii usko et mul ei oo tupakkaa :D
   Ku tulin kotiin, ni samantien hain sukset ylhäält ja lähin suksimaan xDD hahhaaa. Juu siis Hähkänän pururadal (: Oli se jännä tunne ku hiihti pitkäst aikaa, huomaa et on päässy reisilihakset pienee xD Hiihdin vaan 2 täyskierrost, ku kunto loppu kesken...
   Join äsken sitä mustaherukka teetä ja se oli ihan hyvää, vähä liian makeeta mut kelpaa (: Nyt meen nukkumaaan (: Pakko sanoo et kaik mun kaverit oli tänää erittäin suorapuheisia O: xD (;

2 kommenttia:

comment!