1/18/2012

18.1.2012

Laitoin tänää eriksee postausken sims kuvist, et en laita niit samaan, koska kaikkii ei välttämät kiinnosta mun sims pelit xDD Mut joo koulus kuulu iha normaalii. Paitsi!! Et mun enkunkirjat oli lokeros, ja tietyst mä olin jättäny avaimet kotii. No en halunnu unohusta, ni kuiskasin luokas et maksan 2 euroo jos joku antaa kirjat mul tunniks. Pekka suostu lainaa. Annoi sil 2 euroo valmiiks ja sain sen kirjat xDD No muute meni hyvi paitti et se sit sano Räisäsel et sen kirjat varastettii -.- Se anto mun rahat takas ja otin unohuksen xD Meen täs välis nyt kyl hakee ne avaimet mun takintaskust reppuu, nii kaua ku viel muistan... oottakaas...
.......................................................................................................................................................................Dodiiiin. Nyyt saan mun enkun kirjat huomen ulos sielt xD Yritettii Anniinan kaa jo pinnillä murtautumista, mut ei oikee onnistunu :D
   Koulun jälkeen ku päästiin 2 mentii kaksosten ja Viivin kaa Saleen ostaa välipalaa. Sit tultiin takas koulul ja mentii comenius-kerhoon joka alko 14.50. Tarjol oli pullaa, mut onneks pidin itteni koossa enkä ottanu ollenkaa xD Saatii selvil et Norwichiin lähtee Nousiainen ja Äärilä. Must ne on tosi kivoi opettajii ja nii ja sit muutenki Englantiin meit lähtee tosi kiva porukka (: Ootan innolla lähtöpäivää 5.3.
   Comeniuksen jälkeen menin kapel Eekan, Villen ja Miron kaa. Etittii Eekan kaa sopivaa värii mul, ku Eeka laittaa mul raitoi joku päivä. En ehtiny olla kauaa, ku mentii jo 5 bussil kotii.
   Kolasin pihan ku pääsin kotii, koska huomen tulee kuulemma lumipyry. /: Join n. 4minuuttii sit teen ja nyt meen nukkumaan, ni saan hyvät yöunet (: Goood night everybodyyy!

2 kommenttia:

  1. meijän murtautuminen ei iha onnistunu :(( mut hyvä alku oli jo xd ;) maameemuuu <3 :D

    VastaaPoista
  2. hahhaaaa jooo xDDDD mut tytyy kokeilla viel joku kerta xDDD

    VastaaPoista

comment!