1/22/2012

22.1.2012

APUVAA!! Mul on miljoona asiaa mitä pitää viel tehä enne huomista ja mä fiksuna oon jättäny ne kaikki tälle päivälle -.- Ehin nyt nopeesti kertoo täst päiväst, mut sit pitää tehä viel fysiikan läksyt ja äikän aine ja kirjottaa Eilan (Eila Mäkelä, isotäti) nimpparikortti. 
   Herättii Eekan kaa ekaks 9 aikaan, sit mä menin pesee meikit pois ja laittaa yöpaidan päälle, koska olin menny nukkuu vaatteet ja meikit pääl xD Sit nukuttii viel ja herättii 11. Eek teki mul aamupalaa ja sain teetä <3 Isi soitti et tulee hakee mut puol 3 aikaa kotiin. Siin se aika meni sitku Eek opetti muo tekee sellaset ihanat nyörihiukset. Tein ne tänää illal ni laitan huomen kouluun sit hiukset sillai.  
   Kotoon muokkasin noit kuvii ja sit lähettii puol 6 mammal ja pappal. Isi ja äiti kävi matkal Inkereel äänestämäs. Äitin ei pitäny alunperin äänestää, mut sit pyysin et se äänestäin Haavistoo, ni se vissii sit äänesti sitä (: Mammal ja pappal Tutteri oli iiiiihan fiiliksis taas, ja sit ressukka yritti avata mamman ja papan ovee ulkopuolelt, mut hänen kynsi jäi ovenkahvaan kiinni ja Tuisku raukka kilju vaik kuink kovi )´: mä sit juoksin siihen apuun. Tassuun ei tullu mitään, eikä Tutterikaa enää 2min pääst muistanu mitää, koska hänel oli niin kiire nähä mamma ja pappa. Juotiin kahviii ja muut söi jäätelöö ja lettui, mut mä pysyn lakossani xd Huomaan et mun blogist on tullu pienmuotonen laihdutuspäiväkirja xD no eeeeei :D 
   Tultiin kotiin illemmalla. Meil on huomen enkun testi, ni opetin Eekalle kaavat. Se oppi ne, ja kirjotti ylös, toivotaa et hän saa hyvän numeron (: Tänää tulee viel Vampyyripäiväkirjat, mut taidan kattoo vast huomen, ku yritän mennä mahollisimman aikasin nukkuu. Nyt meen viel keittää teetä ja yritän saada nää jutut viel valmiiks. 
   Kiitos viel Eekal kivast viikonlopusta!!! <3 

Otin eilen aamuna kuvii Hilpast, ku pikkane nous frisbeetä 20cm lumesta xDDD 




                                                           toine on iha tosissaaaa xD <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!