1/17/2012

17.1.2012

Pakko sanoo et tee on aika hyvää oikeesti! Mul on ollu kurkku kipee paripäivää. Oon sit juonu joka ilta ennenku meen nukkumaan teetä. Tekeee hyvää kurkul ja saa paremmin nukuttuu (:
   Koulupäivä oli aika pitkä. Aika meni tosi hitaasti... /: Onneks koulun jälkeen pääsin Vivekalle!! Vivekan luokkalainen Venni sano et juuu, hiphop on alkanu jo pari viikkoo sit! O: Eli tänäänki on treenit. Soitin sit äidil ja pyysin sitä tuomaa mun treenikamat Saloon. Haettii ne Seppäläst koulun jälkee äidiltä. Kiva ku äiti kysy tänää et haluunko stailata sen nyt! No totta helvetis haluun!! Oon monta kertaa kysyny silt et jos saisin stailata sen joku päivä. No nyt sen sit piti kysyy sitä just ku olin menos Vivekal -.- Meen huomen sit comeniuksen jälkee ettii sil jotai vaattei xD Mentii Vivekan kaa kirjastoon. Lainasin sitä äikän puhetta varten kirjan: Helliä Tunteita - Thomas Brezina. Se on kirjasarjasta Seitsemän tassua ja Penny. Oon lukenu sitä kirjasarjaa ala-asteel. Toi on aika lasten kirja, mut siks helppo luettava ja ymmärrettävä.
   Vivekal oltii vaihteeks Omegles xDD Siel oli yks iiihuna söpöliini austrialainen Max!! Se oli niiin super yper söpö, mut sit Viveka hyökkäs mun päälle ja painoin jotai nappulaan niin että kävi huonosti ):
 Good Bye Max!! )´: Ois ollu kivaa jutella sen kaa enemmä, mut paha sitä on löytää uudellee sielt 349482714019408923405 ihmisen joukosta /: Meiän piti laulaa sitä Gleen - Valerie biisii mut eipä tietenkää laulettu xDDD Nii ja sit meiän piti mennä sinne treeneihin, mut tottakai me unohettii aika kokonaa ja huomattii et kello oli jo varttiivail 6, ja mun treenit alko sillo! =S Viveka saatto mut bussipysäkil ja menin siit kotiin.
   Kotona pelasin simsssiii, yllätys yllätys. Sisustin sen cheerleader perheen taloo :D Laitan kuvii sitku muistan, eli en koskaan, koska mul on paska muisti... xD Nyt juon teetä ja sit ku se loppuu ni meen nukkumaan (:

2 kommenttia:

  1. Kai se jossain lapussa luki? :D ite olin ekan kerran kipeenä. Eli on ollu nyt jo kaks kertaa (:

    VastaaPoista
  2. aijjaaa /: (: Ei ainakaan niis esitysasu lapus eikä siin ohjelmassa,ku katoin niistäki xD

    VastaaPoista

comment!