1/23/2012

23.1.2012

Tänään oli sairastelu päivä xDD En menny aamulla kouluun, oli aamul niin kipee olo. Eile illal en saanu nukuttuu ollenkaan, valvosin sängys varmaa 2tuntiii -.- Mul ei yleensä koskaan oo univaikeuksii päinvastoin, mut nyt oli /: Aamul nilkkaki oli vaihteeks kipee, et pidin koko päivän taas nilkkatukee -.-
   Tänään oli äikän aineen palautuksen deadline. Jos sitä ei palauta tänää ni numero tippuu puolella. No mä laitoin mun aineen Sallan mukana kouluun. Et Salla vei sen 12 aikaa Pantsulle.
   Suurimman osan päiväst mä luin kamerakirjaa ja opettelin käyttää Kössii. Sit mä tein uuden YH:n vihon, koska vanha on kadonnut. Epäilen suurest et joku Tinja tai Arttu on lainannu mun vihkoo, et ne kopsais asiat ja sit se on unohtunu niille, mut en tiiä. Tänää ois ollu se enkun testiki, mut teen sen huomen sit. Eeka tosin teki sen tänään ja sai siit edellisest sanakokeest 8 puol!! Sori Eeka et julistan sen tääl nyt julkisest, mut oon ylpee (: Toivotaan et tost tänäsestki testist tulee hyvä.
   Simssiiki tuli pelattuu, mut ei kauheesti, oikeest!! Ja sit muute mä bongasin lintuja kokopäivän xDD Laitoin mun huoneen ikkunan ulkopuolella olevalle ulkolampulle siemeniä ja leivänpalasia, ja sisällä mulla oli kamera valmiustilassa räpsäsee kuvan linnusta xD Mut jostain syystä yksikään lintu ei käyny siin lampun pääl kertaakaan xDD Et turhaa oli seki :D Ain kannattaa yrittää...
   En ollu agissakaan sit illal. Ei ollu kyl kukaa muukaa xDD Annika ois ollu siel yksin. Niiiiiiiii ja katoin Vampyyripäiväkirjat aamul ni vitsi et oli jännä!!! Tuntu et toi oli tyyliin joku päätösjakso ku kaikki kuoli, melkee xDD
   Tänää oli itseasias aika kiva päivä, koska en ollu yhtää väsyny ja sit ku mul oli eilen rästis niit juttui mitä pitää tehä, ni sain kaiken tehtyy tänää. (: En tiä huomisest viel yhtää, et ku mul on hiphop, mut sit taas mennään nilkan ehdoilla. Meen varmaa suoraan kotii koulust ja sit tuun eriksee bussil treeneihin.
   Juteltii Eekan kaa tänää aika paljon kaikkee kännys ja faces ja meses jälleen :D Keksittii joku ihan älytön "ham ham jellyfish" jutska. Joo ollaa ihan kahjoja, mut se meis onki parast xDDD muhahaahahhaaaaa. Sit linkkasin Eekal tän biisin: http://www.youtube.com/watch?v=fDTouU0iABA Eli Katy Perry - The one that got away. Sit sanoin Eekal et jos se vaa jaksaa ni lukee kaik noi sanat ku kuuntelee ton. Sanoin et toi on ihana biisi jonka voisin laulaa Eekal silleen kaverimieles ni sit Eeka vastas: Oisin itkeny jos oisin kännis! x´´´´´D Voi vitsi ku söpööööö xDDD Toi oli pakko laittaa tänne ku Eeka oli nii höpsö :D
   Sain muute eilen iiiiihanan viestin (: Jaana (Jaana Suomi, ala-asteen rehtori) eli Pimu-hevosen omistaja kerto että Pimua oltiin yritetty astuttaa kaks kertaa mut ei onnistuttu, ni nyt Pimu tulee keväällä takasin Hähkänälle, ja sit Meri (Meri Suomi, Pimun omistaja) ei ehdi kirjotusten ohella hoitaa Pimuu, ni Jaana kysy et jos muo kiinnostais hevosen hoito. Tottakaaai!! Otin Meriin yhteyttä ja selitin etten tiiä kauheest hevosist, mut et oon aina pärjänny Pimun kanssa ja et mul ois helppo ja lyhyt matka käydä kattoo Pimuuu. Meri sano et ilmottelee sitten ku Pimu tulee takasin (:
   Ei täs muuta, otin just kasvonaamion pois ja nyt meen vaihteeks juomaan teetä. Sit nukkumaaaan! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!