4/23/2012

Friends Forever

 Anniina, Eveliina Viivi <3 Tutustuin teihin yläasteella ja tiiän jo nyt teist ihan kaiken ja te musta. Ootte mul iha vitun tärkeitä ja mun parhai kavereita! Meil on nelistee ihan sairaasti ihania muistoja ja tulee olemaan vielä rutkast lisää! <3
  Oon teille tosi kiitolline, koska ootte  tehny mun eteen iha vitusti kaikkee, enkä haluuu KOSKAA menettää teitä <3 Oon tosi pahoillani, etten aina oo ollu teille yhtä hyvä ihminen. Te ansaitsette vain parasta!  Ootte mun sydämessä ikusesti, eikä mikää tuu meiä väliin <3
  Tä postaus on omistettu teille ja meiän ihanille muistoille! Ja näistä kuvista ei sit valiteta yhtää! xDD (;

Teille rakkaat...<3



                                      

Weeti <3 
 



                                        The Plan ;D




9f on paras luokka! <3  


Tyttöjen illat <3 taino nii... TYTTÖJEN (; 





bileet <3 





mun kaunottaret <3 











Hepot <3 






Yllätyssyndet! Kiitos rakkaat tuhannesti <3 








Halloween <3 xD hippaa ja karkki vai kepponen kierrosta...(; mithäää? :D 





more partys xD 


mun neidot <3 


H&M mallitytöt xD 




amanda seyfried xD 



vanhoja vanhoja xD 




Laivareissu <3 










....näitä vieä 109949829093029 lisää!! (: 
Kiitos teille rakkaat! <3 

-Sanni-



2 kommenttia:

  1. äää oot ihana rakas <3!!1 ja en sano noist kuvist mitää....D:D

    VastaaPoista
  2. säki <3 ja hyvä jutttu xDD ne on ihunii, koska teist ei saa huonoi kuvii!!! (:

    VastaaPoista

comment!