4/24/2012

24.4.2012

Maanantai olin sairaan väsyny koko päivän -.- vaihteeeks... Koulu jälkee menin kotii ja en muista mitä tein xD todennäkösest en mitää järkevää ku en muista xD Eiku olin mä sit lenkil Jemin ja Saanan kaa! :D
  Tänä koulus oli tyhmä päivä ku oli 8-15. Koulu jälee menin kirjastoo lainaamaa kirjan Häräntappoase ysin päättötyöt varten. Siin on yli 300 sivuu ja mul on 4vkoa aikaa lukee /: Illal menin bussil treeneihin ja sovitttii Mantun kaa et hän tulee huomen meil kattoo noi kuvat valmiiks (: Treeneis saatii kevätnäytkösen ohjeistus ja se on siis sillo 20.5! /:
   Meil on muksujen kaa yhteiset treenit 8. pvä, mut oon sillo Saarijärvel, ni en pääse /: Siit puheen ollen, sain tänä vietin Noora Lambergilta, kenen luokse meen sitte Saarijärvi viikol. (: Juteltii facessa ja sähköpostis ja hä vaikuttaa tosi mukavalt! (: Nyt Messari asentaa mul SIMSSIII <3 toivottavast se saa sen nyt valmiiks, koska mä kaipaan pelihetkii <3 ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!