4/04/2012

4.4.2012

Tiistai oli taas tosi pitkä päivä, mut treeneis oli kivaaa ku harjoteltii tulevaa esitystä (: Meiä kevät esitys on vissii 25.5, joten on viel paaaljoon aikaaa (: Onneks keskiviikkon oli 10 aamu ni nukuin sinä yönä 10 ja puol tuntii!!!!!!!! Aamul oli tosi virkee olo (: Saatii fysiikankokeet ja mä oon yllättyny, meinaa sain 8+ O: MINÄ, Sanni Riski, saan SÄHKÖOPIN kokeesta 8+! se on tooooosi ihmeellistä koska mä en todellakaa oo mikää tekniikan ihmelapsi! xD
   Tänää oli myös comenius. Skräpättiin keittokirjoja ja syötii suklaata xD Käytii Kamillan kaa taas kerjäämäs Suviselt ruokaa ni saatii salaattii xD Sit tajusin, et ooon TOSI epäsivistyny, koska mä en tienny kuka olo Diana tai Charles! Nyt tiiän et Diana oli Walesin prinsessa joka kuoli 98 auto-onnettomuudessa!
   Koulu jälkee menin äitin kaa ettii uusii pyyhkei vessaan xD Käytii kodin terras, jyskis, tajoustalos ja sit viel tiimaris ja H&M:s. Ostin uudet housut ja paaaljon uusii askartelu systeemei xD Ku tulin kotiii ni aloin koristella mun vuosikirjaa (: Oon tosi tyytyväinen lopputulokseen. Huomen on rentoo ku mennää koulun kaa kattoo leffaaa! Ja sit alkaa pääsiäis loma!!! xDD

                        tää on viel kesken, mut toho kantee tulee viel vissii jotai nimiii / sanoi / tarroi (:

2 kommenttia:

comment!