4/27/2012

27.4.2012

Tänää oli jännä päivä xD Aamul meil oli poikien kaa liikas pesistä. Sen jälkee mul ois ollu köksää, mut en menny tunnil, ku harjoteltii sitä tanssii. Treenattii iha sairaan monta kertaa putkeen... ja okei, säädettii vähä muutaki siel juhlasalis ;D Mun reidet oli jo iha krampis enne esityst, koska tein joka kerta liikkeet iha tosissaa ni sit se otti reisil /:
   No... esitys oli ja meni xD En mokannu, ja kaverit ainaki sano et meni tosi hyvin xD Ei se sit jännittänykkää nii paljon ku ois luullu :D Esityksen jälkee Simppa laulo viel Frontside Olllien ja sit oli sketsihahmo kilpailu xD Oli myös muute tyttö poika päivä, ni mul oli sit poikien vaatteet xD Olin tosi yllättyny et kuinka moni meiä koulust oikeest pukeutus! O: :D
   Esityksen jälkee oli yh:n koe! S: Se meni iiiiha perseelleen /: Sain esseeseen 5 rivii -.- Vika tunti oli äikkää ja sit mentii Tinjan kaa bussii. Koton menin ulos ja siistin taas pihaa (: Sit juttelin Anniinan kaa meses ja suunniteltii et mitä tehää ku hän, Eve ja Viivi tulee ma meille (: Illal lähin koirien kaa lenkille. Niko tuli vastaan ja lähti meiän kaa.
   No sitte tietty mä kerroin Nikolle et löysin kerra yhen hienon puun, joka oli siin lähel, enkä päässy kiipee siihen xD Sit Niko otti sen haasteena ja alko kiipee. xD Niin Sanni Riski 16v ja Niko Riski 14v kiipesivät siellä männyn latvassa xD Kiivettii iha sairaan korkeelle, sit ku alettii kapuu alas, ni tietty kumpikaa ei päässy alas! S: :D Varmaa 30min yritettii päästä alas ja sit lopulta päästii ja hypättii varmaa 3m korkeudelt O: :D
   Ei meiä lenkki siihe sit loppunu xD Kello oli jo vähä yli 22 ku päästii sinne heinäpaali paikal xD Se on se yks paikka misä mä aina hillun xD No sit istuskeltii heinäpaalien pääl ja sit keksittii et mennää tsekkaa yks lato x´´D Mentii sit yhest pikku reiäst vanhan ladon sisäl :D Oltii siel hetki ja sit oli nii pimeet jo et piti lähtee kotii :D Olin kotoo varmaa 11 aikaa O: ! Että sellanen parintunnin lenkki xD ja siis juu mä tosissaan oon 16v :DDD
   Katoin äske äitin kaa leffaa ja nyt alan pakata, ku huomenna on lähtö 13.00 Mintsun luokse Espooseen! (:

          äääh mä tiiän et nää on tylsii kuvii, mut en tehny näit kuvii vaa tätä varten vaa sit kesän lpuks näytän nää kuvat äitil ni saan palkkasekin ;D




Bad Boys <3 









mitä Liisa säätää ? o.O


mä lupasin laittaa tän tänne Tinjami <3 ;D 


1 kommentti:

comment!