3/31/2012

31.3.2012

Olin eilen illalla kattomas Annikan kaa uudestaan sen Nälkäpelin xD Se on oikeest niiiiiiiiiin paras leffa !!!!! Käytii leffaa ennen kebabil ja mä ostin H&M:st paitoi ja housut. (: Äiti tuli hakee meiät 20 yli 9. Ku tulin kotii, ni lähin koirien kaa viel pitkäl lenkil xD Mä rakastan yö/ ilta lenkkei xD Vein koirat kotii ja sit menin viel pyöräl viemää Twilghtit Fannyn (Fanny Nykänen) postilaatikkoon xD
   Tänää heräsin 11 aikaan. Kaikki lähti pois ja jäin yksin kotii. Sain kauheen kuvaus innostuksen ja lähin mettään koirien kaa. Otin tosi paljo kuvii ja videoi. Nyt ku just äske muokkasin ne, ni huomasin et mä oon aika ylpee ja tyytyväinen niihi xD O:
  Jemi tulee koht meil tai mä meen niil. Sain TOSI hyvän idiksen, mikä liittyy Jemiin (; siitä myöhemmin :D
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!