3/26/2012

26.3.2012

Tänää oli tosi kiva päivä. Koulu tuntu lyhyeltä vaikka oliki 8-15, koska olin matikan tukiopetuksessa aamulla. Koulun jälkeen tapasin Viivin H&M:n edes, ja sielt mentii S-markettii ostaaa välipalaa. 15.15 mul alko kampaaja. Viivi tuli mun seuraks sinne. Olin Merinellis niiku aina. Lopputulos oli vähän liian tumma /: Halusin samanlaiset ku ennenki, mut vaa tyvikasvu pois ja tummat vähä tummempina, mut mult lähtiki kaik blondit pois ja nyt oon iha brune. Mul on pelkästää sellasii ohui blondei raitoi ):
   Kampaanjan jälkee löysin kaksoset ja Viivin hesest. Mentii heiän kaa sit S-markettii ja sielt Bio-jännään. Nälkäpeli on iha sairaaaaan hyvä! Se on yks mun lempi leffoist nykyää! (: Olin iha positiivisest yllättyny ja aion tietty ostaa blue ray sit ku tuleee xD Leffan jälkee menin äitin kyydillä kotiin. (:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!