3/02/2012

2.3..2012

Perjantai <3 Aamusen liikkatunnin jälkeen Katja kerto kamaliii uutisii! Meil jatkuu ens jaksos liikka samaan aikaan! O: Eli perjantaina 8-10 -.- ja sit viel ku Pantsu kerto et meil loppuu perjantai 3, eli meil ois perjantai 8-3 O: -.- /: :S Mä lopetan koulun oikeest!
   Köksäs saatii meiän Kiina-ryhmätyöstä 9 1/2 (: Puolikas lähti ku kirjallinen osuus ei tullu ajoissa /: Koulun jälkeen menin Nordea-pankkiin äitin kaa vaihtamaan rahaa Englanti matka varten. Sit mentii äitin kaa kauppoihin ja äiti osti mul kaikkee. (: 
   3 aikaa menin Eekan ja Villen kaa hengaa. Oltii Sokokses ja käytii melkee kaikki Sokoksen miesten hajuvedet läpi ja ruiskutettii kaikkii Villeen xDD Loppuaika Janne (Janne Söderholm, Villen pikkuveli) ja Lauri seuras meit. S-marketis yritettii harhauttaa niit ja karata sillee ettei ne huomannu mut sit Ville soitti heti Eekal xD 
   Menin 4 bussilla kotiin. Bussipysäkil tajusin, et mä oon tietyst jättäny liikkapussin kouluun ja siel on tietty mun meikkilaukku! O: Tuli kauhee paniikki et ku oon menos Englantiin enkä sais sinne meikkei ollenkaa! O: Soitin sit isil et hän yrittää saada ne koulult. No isi soitti sielt sit ja sano et ei sitä pussii näy... siiiiit muistin et olin jättäny sen äitin autoon xDD Voe voe!
    Messari ja Salla oli kotoon. Katoin Sallan kaa Tanssi jos osaat- ohjelman jaksoja. Sit illalla puol 7 Annika tuli meil kattoo Paranormal Activity 3! Messari katto sen meiän kaa. Syötii pizzaa siin samal. Oikeest! PA3 oli iiiihan surkee!! O: Oisin odottanu silt paljon enemmän! Se jotenki loppus keske ja nii ja sitku siit ei edelleenkää selvinny sitä 1 ja 2 elokuvien juonta! Oon oikeest niin pettyny! Se ei ees ollu niin pelottava! ): 
   Surkeen leffan jälkeen Annika jäi meil viel. Lähin koirien kaa saattaa Annikaa puol 11 aikaa kotii. Alettii siin sit juttelee kaikkee syvällist. Aika meni ja tultii Puronotkontien toiseen päähän xD No sit käännyttiii takas ja tultii taas toiseen päähän xD Juttuu riitti ja nii me käveltii yhteen asti yöl siel kuunvalossa Puronotkontietä edestakas! :D Olin kotoon vast puol 2! 
   

2 kommenttia:

comment!