3/16/2012

16.3.2012

Perjantai <3 Aamu oli jotain aivan järkyttävää, meinaa kun mä olin menos suihkuun ja avasin kodarin oven -> kauheeeeee löyhkä!! Kodari haisi suorastaa kuvottavalt! O: Heitin heti Tutterin ulos, koska luulin et se oli hän, mut ei! En ymmärrä mist se haju oli sinne tullu, joten ku tulin suihkust, pesin lattiat ja heitin roskiksen ja matot ulos. Herätin äitin ja kerroin asiast, sit lähin kouluun.
    Meil oli Lahnis liikas xD Pelattii sählyy ja ceet voitti meiät aika pahankerran xDD Koulun jälkeen menin 2 bussilla kotiin. Löyhkä oli edelleen kamala! O: Äiti ja isi sano et se haju ei kuulemma tuu ainakaa koirist, et jostai muusta. Heitin laukun kotii ja lähin koirien kaa lenkille. Sit menin Jemil ja katoin hänen lapsuusvideoi <3 awwwwwwss! Ku oltii naurettu kunnolla, käveltii meille with Cassu.
   Jemi datas Aikul sil aikaa ku mä harjasin Cassun. Otin Cassust pari kuvaa ulkon. Alotettii Jemin kaa kattoo Twilight Aamunkoit, ku ostin sen just. Mut ei saatu sitä loppuun, koska Jemin piti lähtee. Illal aloin valmistautuu ku mennään 7 Annikan 18-vuotis syndeille. Laitoin äitin hiukset sillee ku mulki oli ykspäivä. xD Ku päästii Annikal ni Annika luuli et äiti oli käyny laittaa hiukset kampaajal xDDD
    Annika täyttäää tänää 18!!!!!!!!!!! O: EI VOI OLLA! Annika on mulle ikusest i15-vuotias, piste.! Annoin hänelle kynsijuttuja lahjaks xDD Ja ainiii! Sandy täytttää tänää 5! Heil on saman päivän syndet! Kuink söpöö <3 Molemmil oli omat kakut xD Lähettii vast 10 aikaa kotiin. Ku tulin kotiin, kinastelin isin kaa siit, kumpa saa kattoo telkuu olkkarist xD Hävisin -> menin dataa xD

Mä oisin laittanu tänne Annikan syndejen kunniaks kuvii meiä muistoist ja kaikkii lapsuuskuvii, mut tiiän et Annika ois ennemmi suuttunu ku iloinnu siit joten jätän väliin xDD




2 kommenttia:

  1. Äläny kyl sä olisit voinu kuhan oisit kattonu et oon jotenki siedettävän näkönen niis ;)

    VastaaPoista

comment!