6/13/2012

13.6.2012 Norppa

Mitäs oon nyt kesällä tehny, noh lyhennettynä mm. möksäilly, lenkkeilly, shoppaillu, ottanu aurinkoo ja uuden rustokorun, pitänyt leffailtoja Annikan kaa, valokuvannut Karkkia, josta tulee postaus vain mun valokuvausblogiin (www.sannijasenkamera.blogspot.com), sit oon syöny ja juonu(; jajajaja jutellu isäntäperheen kanssa, eräjormaillu yms... x´D
   No nii... sit asiaan!! xD Eli Noora on se jonka luona mä olin Saarijärvellä. (: Hän tuli maanantaina junalla ja Annikan kanssa haettiin hänet juna-asemalt (: Illalla me vaa syötiin ja käytii lenkillä. Mentii nukkumaan tosi myöhää ja herättiin puol yks aamul x´´D
   Tiistai mentii hetkeks kiertelee plazaan ja sielt suoraa möksäl. Ei ollu autos yhtää ahdast ku mukaan tuli kaks koiraa, Noora ja mä, äiti, Messari ja Salla /: :D No selvittii kuitenki peril. Saunottiin, grillattiin ja sit illal mentii soutelee. Sit alko sataa ja me soudettii takas, sit just ku päästii laituril -> sade loppus -.- No illalla katotiin leffa Sallan ja Messarin kaa ja sit yöllä lähettiin taas veneilee.
   Aamul lähettiin takas kotiin ja sit päiväl Saloon shoppailee. Ite en oo pahemmi kiinnittäny huomioo, mut Noora huomas et Salos on nii saatanast mautoi! x´D okei, ehkä onki xD Käytii syömässä Airinis ja sit mentii jokirantaa istuskelee (: Isi tuli Puolasta tänää ja toi mulle ihanan rannekorun (: eile illal oltiin auringonlaskulenkillä pellolla ja nyt dadataan! xD
   Sain äsken tietää hämmästyttävän uuutisen!!! xD mut muahahhahahahhaha en kerrokkaa sitä täälllä:DD jooo ja en oo toki yhtää väsyny :D

                                          Noora super kynsitaiteilija laitto mun kynnet! <3
Jokirannassa




Norppa ja Piiperö <3 


Airinissa 



oli kyl upee auringinlasku <3 








puskajussi xD 




Nooran kynnet ! <3 


ohase tökkäileminen kivaa x´D oon iha mustelmilla! 



2 kommenttia:

comment!