6/18/2012

18.6.2012

Ylihuomenna lähtö! O: nyt pakkailen tässä ja huomen sit teen jotain x´D Perjantai illal väsäsin Sallalle kakun! Lauantaina olin auttelemassa kummitätiä rippijuhlien järjestämises ja sit illalla oli Sallan syndet! (: Täysikänen sisko nyt sitte (: Syötiin ja uitii. Vesi oli 24C!! Näin Idaaki pitkäst aikaa! (: <3 Tulin Riskien kyydissä kotiin möksältä.
   Su aamulla lähin kymmeneks kummilaan. Tomi heitti meiät Puronotkontielle ottamaan kuvia. Otin siis Jemin rippikuvat. Aamupäivällä mentiin kirkkoon sit ja sieltä Uiton pirtille juhlimaan. Oli onnistuneet rippijuhlat ja oli kiva nähä Saanaa ja Jankkuu (: <3 Illalla ku juhlat oli ohi, siivottiin paikat ja Mantu heitti mut kotiin.
   Tänää heräsin yhen aikaan. Lähettii kahen aikaan kapelle äiti ja Sallan kaa. Ollaa tää päivä puhuttu kokoaja enkkuu, ainaki melkee kokoaja xD Ostin uudet kengät. Tummansiniset Converset (: jajjaaj sit ne mun uudet sandaalit ne blingbling harmaat on kulunu pohjast sillee et ne kopisee ällöttävästi, ni vein ne suutarille, joka korjas ne pohjat (:
   Käytiin Rossossa syömässä ja sit jätskillä ja sit cittaris mist ostin ripset ja Heroesin 3. tuotantokauden (: Haettiin Messari ja sit tultii kotiin. Nyt oon pakkaillu ja pakkaan edellee. (:



Annikan ja mun hieno salaatti xD 

perhepotretti


kinuski suklaa kakku 


awwwwws<3

Jemi ja Jankku! (: oon muute huomannu jo kaua sit et Jankku näyttää ihan Cindy Busbyltä!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!