5/14/2012

Saarijärvi 6.-11.5.12

Lähettiin sunnuntai aamulla koululta bussilla kohti Saarijärveä. Matka kesti 7h!!!! O: Bussis ei kyllä tolla seuralla ollut tylsää xD Mukaan lähti Salosta 9 tyttöä + ope Sanna. Mää, kaksoset, Viveka, Cami, Kamilla, Inka ja Annika ja Asta. (: Ja ja sit vieraita tulee briteistä, kyprokselta ja saksasta.
   Ku tultii perille, tavattiin isäntäperheet Saarijärven keskuskoulun pihalla. Siellä odotti mun ihana sielunkumppanini Noora <3 Nooran talo oli ihana ja heil oli lutulutu koiriii (: Illal jutusteltiin kaikenlaista ja mentiin nukkumaan.





MAANANTAI:
   Kävin aamulla suihkussa ja sit lähettiin kouluun. Päivän aikana kuunneltiin ku jotkut soitti ja laulo meille ja sit meil esiteltii sitä kouluu. Tehtiin rieskaa ja syötiin ne ja sit illal mentiin kaikki nuokkarille. Siel tuli sit sellanen olo et äääää tääl on iha tylsää -.- O: !!! En ois ikin uskonu et mä alan siel angstaa, mut jotenki tuli sellanen olo et on tylsää ): No onneks illal pääsi sit nukkumaan xD





illal käveltii sellasel kauppakäytäväl ni sielät löyty tällänen kyltti, ni vähänkö mä repesin xDD vai että hyviä hoitoja ;DDDDDDDDDDDDDD
nuokkarilla: 



TIISTAI:
Mentiin 8 kouluun. Lähettiin suunnistamaan ja sit syötiin sellases mökissä kalakeittoo -.- Noora ei tullu sinne, ku  sen piti mennä tunneille ): Sit sielt mentiin pelaamaan pesäpalloa. Oletin et se ois kivaa mut ei ollu -.- Sen jälkee ku oltii iha poikki pesäpallosta, ni meiän piti lähtee jonnekki kirkkoon /: Kirkost piti mennä vielä laulamaan jotain eskimo laulua johonki taloon, mut sitä ennen me salolaiset karattiin S-markettiin ostamaa suklaata ja Ben&Jerrys jätskii xD
   Illalla mentiin vielä Nooran kanssa pizzalle. Mukana oli muitakin comeniuslaisia xD  Totesin et Salossa on parempaa ja halvempaa pizzaaa xD Noora raukka ei syöny mitään vaik mä kovin tarjosin ):
   Pizzeriasta mentiin vielä koululle hengaa ja siel oli jotain mokkereita (saarijäveläisten kielellä vaahtosammuttimia) ja sit ne skeittas ja me pyydettii niit näyttää meil Frontside Ollie, mut ne oliki nössöi :D


Norskuliinin ihana korvis (: 



Venla, Eeva, Noora, mä, Annika ja Eve


"näättäkääs meeil mitee tehhää frontsaaid olllie!"




camin taidekuva xD 



söpöliini <3 tota hymyy mä kaipaan )´: 






KESKIVIIKKO:
Lähettiin bussilla Koskenkylään. Siellä oli luvassa koskenlaskua!!xD Se Koskenkylä oli ihana paikka!! Se oli keskelllä ei mitään ja se oli sellasta maalaisseutua (: Pelkästään se piristi muo (: Meiät jaettiin ryhmiin ja mä pääsin onneks Anskun kaa samaan ryhmään. Muut jäi sinne kiipeilee jossai köysis.
   Alettiin valmistautuu koskenlaskuun. Sit aloin ihmetellä, ku meil tungettii kaikenlaist kamaa päälle sitä laskuu varten esim. saappaat, sadetakki, sadehousut, kypärä jne... Mä oletin et siin ei kastu ollenkaan, mut olin väärässä xDD Ekast laskust tuli metrin pituset aallot suoraan kasvoille ja mä olin IHAN MÄRKÄ xDD ..mut oli silti hauskaa :D Lakusn lopussa laitettiin ne veneet traktorin kyytiin ja mentii kaikki ite sinne peräkärryyn xD Sit ajettiin sen traktorin kyydissä takasi sinne mist tultiin sinne Koskenkylään.
   Sit ne muut meni laskemaan ja me jäätiin sinne rantaan kiipeilee sellasis köysis. Meit ohjas sellaset nuoriso-ohjaajiksi opiskelevat tyypit. Ne pojat oli ihan sairaan hyvännökösii ;DD Sit mentiin bussilla vähän matkaa eteenpäin ja mentii sellaselle kallion kielekkeelle. Siel kaikki sai laskee valjailla 15m kalliooo alaspäin (: Oon aikasemminki partioleiril kalliokiipeilly, ni toi oli iha hauskaa.
   Sit myöhemmin ne nuoriso-ohjaajat järjesti meil jotain leikkejä. Illalla se paikanomistaja, sellanen vanha ihana mies teki meille savulohta eilen kalastetuista lohista (niillä oli oma kalafarmi) sit oli tarjolla viljaleipäää joka oli tehty niitten omasta viljasta ! O: ( niil oli oma viljamylly) ja sit viel puskamehua! (: mmmmmmmmm se oli ihanaaa!!!
   Sit lähettiin bussilla takas Saarijärven "keskustaan" xDD jajaja sit taas kebabille xDD Kebabilta mentii Nooran kaverin Karen luokse ja sinne tuli kans Pihla. Juteltii Pihlan ja Karen saksalaisten kaa ja kuunneltii musaa, pelattii biljardii ja wiitä (:

TOSTAI:
Tavallaan vikapäivä!! Aamulla mentiin liikkasaliin ja siel it-ope teki meil kaikkii leikkei yms. Sit alettiin tekee jotain näytelmää mikä piti näyttää koko koululle! O: No vetäytysin siit sit heti pois xD Sanoin etten aijo esiintyy siin ollenkaan. Muut sit harjotteli ja me jotkut lähettiin vaihteeks markettiin ostaa herkkui xD Oli söpöö ku britit osti Angry Birds-limuja ku ne tykkäs niist tölkeist :D
   Sit meiän piti mennä maalaamaan sellanen seinä ulos, mut siel sato, ni sit kaikki sai maalata sellasel isol paperil. Kaksoset ja mä maalattii sellanen hiano peace-merkki xD Päiväl sit koko koulu keräänty saliin kattoo sitä noitten esitystä ja mä olin onnellinen etten ollu siin mukana xDD Siel oli myös muita esityksii, joita oli kiva kattooo ku ne oli hyvii (: Sit saatiin sellaset todistuket ja jouduttii mene ykstiellen hakee ne sielt edest
 xD
    Päästiin jo 2 aikaan, ja sit suoraan koulust lähettiin Nooran kaa käppäilemään bussipysäkil, tai siis saarijärveläisittäin "linkkipysäkil" xDD Oltiin siis menossa Jyväskylään shoppailemaan. Matkaa oli 60km ja se kesti n. tunnin. Norskuliini nukkus sen matkan (: tuitui <3 xD
   Ku päästiin perille ni mentiin Nooran kaverin Karen ja Pihlan kaa Golden Raxiin syömää xD Pihlal ja Karel oli molemmil sakasalaiset vieraat. Julia ja Jana. Huomasin et mun käsidesi oli valunnu siihen uuteen nahkalaukkuun O: -.- Se oikee lillu se pohja ja mun kamat oli iha käsidesis !! /: Laitoin ne sit viereiseen pöytään kuivumaan xDD
   Loppu ilta shoppailtiin ja mä pääsin GINA TRICOTTIIN!!! jeijj!! Ostin kaks toppii ja ihanan peace-paidan (: Sit löysin äitille korvikset, ja mitäs muuta, en muista xDD Nähtiin siellä Jyväskyläs kaikki muutki (: Ansku ja kumppanit oli siellä (: Mun piti hyvästellä brittiläinen Danni, koska britit lähti jo seuraavana yönä ): Tulee heitä ikävä!
   Meiän bussi lähti 8 aikaan. Oltiin matkan ajan vähä väsyneitä ja ja hulluja xDD Paljastin Nooral mun salaisuuden, eli sen et mä rakastna Hannah Montanaa x´DD Se meni sanattomaks xD Kuunneltiin toistemme musaa ja mä kidutin Nooraa mun Hannah Montana- musalla ;D raukkaa ): xD
   Nooran sisko haki meiät kotiin ja sit mentii nukkumaan.
otin ton Ginasta Jyväskylästä (: 



PERJANTAI:
Aamulla mä pakkasin ja sit mentiin 8 kouluun. Menin Nooran ekoille tunneille eli enkun ja yyhoon tunnil. Sit syötiin ja meiän oli aika lähtee ): Olin päättäny et en itke, mut ei sil mitää voinu, ku KAIKKI muutki pillitti )´: Tuli kauheen haikee olo, ku piti jättää Noora ja ne kaikki sinne ): Mutmutmut sovittii Nooran kaa et hän tulee pihlan ja Karen kaa Saloon kesällä! (:

                 Viivi, Peppi ja Vivs

Kamilla ja Kaisa

Kaisa ja Anna

Joonas, Aatu, Kamilla, joku, Viivi ja Peppi



ilmeensä kullakin xD 










3 kommenttia:

  1. vähä kiva postaus!:) ja korjaaan et camin hosti oli suvi eikä anniina xd ja se korkeus mitä laskeuduttii sitä kallioo oli 15metrii ;) :D pilkunviilaaja xd

    VastaaPoista
  2. Mulla on kauhee ikävä teitä kaikkii ;__;♥ jajaja sillo torstaina kyl äiti haki meiät kotii XD PIKKUVIKOJA

    VastaaPoista
  3. ääää ikävä tonne ): ja pakko kai munki xxdxd tuol lukee et venla + eve vaik pitäis olla venla+annika? :-D

    VastaaPoista

comment!