5/20/2012

20.5.2012

Ihana vkl vaihteeks <3 Lauantaina heräsin puol 2! O: Mummi ja Ukki tuli aamulla käymään. Sit ku ne lähti, menin ulos ja tein pihatöitä 6 asti, enkä käyny siin välis ees vessas tai syömäs, olin nii kaua ulkon O: :D no jälki jäi -> selkä palo xDDD rusketuin kivasti, onneks (: Illalla ku äiti tuli ni lähettii möksälle.
   Möksäl menin haravoimaaan Eilan luokse ja sit olin mamman ja papan kaa. Illal oltii saunas ja kävin uimas. Vesi oli 9C /: Toivottavast vesi lämpes nyt projekti viikkoon mennes, ni päästäis uimaan (: Sunnuntai aamul lähettii kotiin puol 10 aikaa, ku mun pitää olla 12 lukiol. Laitoin itteni kuntoo ja sit äiti heitti mut lukiol.
   Meil oli kenraaliharkat niiku 12 aikaan, ja sit se itse esitys alko vast 14.30. Siinä välis sit menin Vivekan kaa kävelee (: Etittii epätoivosesti sen 5-euron setelii, et jos joku näkee sen sielä päin mis Vivsei asuu, ni se on sit Vivekan!!! :D Esitys meni hyvin (: jajaajjajaaj isi haki mut kotiin.
    Päiväl istutin viel vähä kukkii ja haravoin ja sit lähettii Sallan kaa juoksu lenkille. Sit oli niiin kuuma et vaihdoin uikkarit päälle xD Oon nii onnellinen ettei naapurit asu lähel, ni voin huoletta olla bikineis pihal xD Illal sit mentii saunaan ja nyt mä meen nukkumaan. Öitä <3







mörrimöykky <3 









hiphoppia apsin pihalla xD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!