8/05/2012

5.8.2012

Kesäloma loppuu kohta ): mut pakko sanoo et tä kesä oli yks parhaimmista pitkään aikaan!! (: Aika ei onneks menny niin nopeesti, vaan must tuntuu nyt et vastakse koulu alkaa! xD En oo postannu pitkään aikaan, koska mul on ollu monta projektii täs. Oon ollu töissä ja pyöräilly joka päivä Saloon ja takas, et on tullu kuntoiltuu (:
   Sit oon viettäny aikaa Jemin, Vivekan ja Tinjan kaa. Pyöräiltii Jemin kaa yhessä kotii yks päivä ja sit mentii kebabille ja illal pidettii hauskaa ku molemmat oli vähä sokerihumalassa x-D Saku oli meiän seurassa puhelimitse :D Jemi jäi sit yöks meil ja me pelattii Simssii, joka on siis tullut takaisin xDD
   Äitil oli yks päivä täs syndet, ni menin 8 jo töihin ja sen jälkee mentii Naanataliin koko perhe. Käytii syömässä ja katteltii niit hienoi venei. Sit mentii Myllyyn takastulo matkal ja pääsin Ginaan! <3 Nä mun kertomukset et mitä oon tehny viimepäivinä ei mee täs järjestykses, mut oon liian väsyny miettiäkseni et millo olin missäki xD
   Oltii ykspäivä sit sillee et mentii Annikan ja Nikon möksälle. Porukat meni jo edel ja mä tulin peräs Annikan kyydil. Sitä enne olin ollu Vivsein kaa ja jätin pyörän heiä pihal. Kiitos siitä Viveka! <3 Ja oon ollu Vivekan kaa niis flashmob-harkois. Et siis joo, Salon dance center järjesti torstain iltatorille flash mobin ni osallistuttii sit Vivekan, Sallan ja Nikon kaa siihe. Se meni tosi hyvin vaik meit ei ollukkaa paljoo :D
   Aiheesta toiseen: xD Annikan möksällä katottii leffoja, pelattii frisbee peliä, syötiin ja uitii meressä. Illalla oli kauheeee salamointi ! Mentii 11 aikaa illal kaikki laituril ihailee salamoi, joita näky aavalt merelt 10s välein! o:   Eilen eli lauantaina oltii möksällä. Näytettii Eilal ja Veikol reissu kuvat. (: Sit illal Saku ja Jemi tuli meille, ni otin heist kuvii (: Laitan ne kuvat myöhemmin, koska en ehi niit nyt käsittelee /:
 se heittää siis frisbeetä, et ei oo hullu xD
 Jemi oli meiän möksäl yhen päivän. (:
Jemin jousipyssyammunnat jäi lyhyeen, ku raukka ei uskaltanu ampuu xDD

 syötävän suloinen koira! <3
 syötävän suloinen gangsteri <3
niinno joo täst kuvast, et mun kännykkähän on siis ton sukan sisällä ja se sukka on sidotu mun bikineillä peiliin kiinni xD ? 
 tä on siel flashmobist äiti otti. Täs vast alotellaa
 flash mobin jälkee mentii Idan ja Vivsein kaa subille (: ja sit illalla mä menin "Vivekalle yöksi" (;

2 kommenttia:

  1. DJ Vivsei vauhdis !::D:D:D:D <33 ihana postaus :))!! have fun in the new high school sweetieeeeee <3

    VastaaPoista
  2. joo sä selität jotai siin taas xD ja samoin sinä rakas!! <3

    VastaaPoista

comment!