8/26/2012

26.8.12

Viime viikot on ollu tosi erilaisia ja nyt vast alan saada makuu siit miten mun elämä on alkanu muuttuu! Tietyl taval hyvään ja tietyl taval huonoon suuntaan, mut työstän sitä (: yks asia on et mul on yks uus parasystävä muiden joukkossa xD Niko meinaan :D
   Mut joo mul on nyt palon kuvii viime päivist (: Oon hengannu kapel koulu jälkee ja sit ollu töissäki ja ja ja sit oltii Vivs, Markus ja Kristjan jossai joskus (; ja sit toril tuli mediheli ja ambulanssei ja sit mä myöhästyin bussista ja ja sit oon ollu tavallist enemmä Annikan kaa lenkillä ja se on siis hyvä juttu se jaja sit mä sain uuden sängyn!! ja ja otan siit kuvan ku siihen tilattu päiväpeiti tulee perille asti! (: Ja sit oon tutustunu aivan ihaniin ihmisiin!
   Eilen Niko + porukat oli meiän möksäl ja yöl Nikon porukat heitti meiät meil ni Niko tuli meil yöks. Annika ja Salla ei tullu möksäl ku ne oli jonkun kaverin luona. 
Tinja take a risk hetkessään xD

 aamul ku herättii ni meil ei ollu mitää aamupalaa nimä kävin sit hakemas Salest meil hedelmii ni tehtii smoothiee xD tai oikeestaa mä tein ja Niko kattos Frendei xD

Ransuki oli meillää!!! <33 

 mun rakas hämähäkki edustaaa!!!! (; :D <3
ja Jemi oli äsken meillä (: 
 Tehtii terveelliset smoothiet aamusist aineksist xD

Kävin nyt laittaa uuden hammaskorun viikko sit ja yritettii Jemin kaa ottaa kuva mut ei oikee onnistunu ni laitoin ton alkuperäsen sielt sivuilt mist tilasin sen. (: 

   

2 kommenttia:

  1. ei herran jestas noit kuvii mis oon :D olenko ees vähä seis nuissa kuvissa.. mut nii, sun pittää mullekki joskus tehhä tommost herkkuu :) ja nikon on söpö ! :) BFF <3

    VastaaPoista
  2. ootsä kieltämät vähä seis, jos se siis tarkottaa et todella edustava joka kuvassa xDDD ja tuu ihmeessä meil ni mä teen sulle herkkusmoothieta nytku en oo enää arestis (: ja niko on aina söötti xDD

    VastaaPoista

comment!