9/02/2012

29.8.12

Päivööt! Oon edistyny ja tullu suoraa koulust kotiin! (: Tä viikko on tähän asti menny tosi nopeest! onneks! (:    Kuvat kertoo paljon! Elikkäs oon ollu Tinjan ja Nikon kaa ja Niko tarjos meil piirtelöt, kiitos <3 Sit oltii Liisan kaa kapel koulun jälkee (; (tai ainaki melkee koulun jälkee (; ) sitku menin kotiin menin maisemakierroksen kaut eli Santun seurana Muurlan bussilla (: 
   Päätin et Eeka laittaa mun hiuksiin koht raitoi ku tyvikasvu alkaa näkyy /: kinosti... jajajaja nyt sain ne uudet lakanat ja tyynyt mun sänkyyn mut niit täytyy pienentää eikä Salla suostu NYT HETI ompelee niit vaik lupasin maksaa sil euron ): 
   Huomenna on ruotsisanarit ni nyt luen niihin kovasti (kuten näkyy) :D illal sit meen lenkil viemää kukkii kaikille, ku oon ihan kivan sadon saanu puutarhast (: Ilmottautusin muute kitaratunneille! eka tunti on ens keskiviikkona! Ja sit ilmottautusin kurssille jossa opetellaan käyttää Above photoshop-ohjelmaa! (: 
Perjantaina ku pääsin viimein koulust mun piti nähä Allu mut sit oli nii vähä aikaa et en ehtinykkää xD Olin sit perjantaina luvannu puhuu äitin kaa. Mä tärisin koko auto matkan ku oltii äitin kaa matkal kotii /: Kerroin äitil siis sellasii asioita, jotka on painanu mun mieltä /:
   No puhuttii monta tuntii ja loppujen lopuks en katunu yhtää et kerroin kaiken. Äiti hyväksyy mut sellasena ku oon! Se hetki oli yks mun onnellisimmist! Mun ei enää koskaan tarvii valehdella äidille ja voin puhuu hänel ihan kaikest! (:
   Täl viikonlopul lupasin äitil et oon kotona. Vietettii sit pe illal kiva leffa ilta (: Katottii Nälkäpeli ja syötii herkkui (: menin aikasin nukkumaa ja heräsin virkeenä (: Lauantai sit mentii möksälle ): Oli tylsää... Voin sanoo et suurimman osan luin ja katoin Gossip Girlii xD Luin ain yhen kappaleen mantsaa ja sit katoin yhen jakson GG xD
   Tultii sunnuntai aamul takas ja sit menin Nikon kaa ratsastaa. Mentii tunnin maastoretki (:

1 kommentti:

  1. heei, käy kattoo mun uus blogi ja liity lukijaks jos tykkäät (: !

    http://essi-tuulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista

comment!