9/18/2012

18.9.12

Lyhyesti: Menee taas tosi hyvin kaik asiat (: Paljon on tapahtunu! (: Koeviikko alko kaks ekaa koet on nyt menny päin perset ja näin, mut toivon et musan koe menis paremmin... äiti värjäs mun hiukset yks päivä, mut sit ne vähäniiku meni pilal ja sit menin heti seuraavan päivän kampaajal korjaamaan xD Merinelliin. Ku mul blondattii ni mul tehtii botox-hoito. Suosittelen lämpimäst! Tuli ihanan silkkiset hiukset! Ja sit ku meen taas ens viikol töihin ni ostan sellasen tangle harjan, ku kampaaja suositteli. 
   Vkl: na oli taas tosi kivaa! Meil oli ihmisii ku porukat oli möksäl (: Oli tosi kivaa! Sunnuntain olin koton ja luin kokopäivän... Hipun leikkaus piti muuten olla maanantaina, mut se peruttiin perjantain (just silloku eläinlääkärit ei oo auki) koska ortopedi tuli kipeeks -.- No nyt joudutaa viemää Hilppa Turkuun asti sit ens ma 8-15! hieno juttu taas -.- ! 
   Oon huomannu et tykkään nykyää tosi paljon huiveist o: Käytän melkee joka päivä huivii! Ja sit Seppäläs on ollu kaua tollane ruskee huivi mist on kuva alhaal. Oon unelmoinu siit ja nyt ihana äiti osti sen mulle <3 Kiitos äitiiiiii (vaikket ees lue mun blogii) :DD 
laitan ehkä huomen lisää kuvii ku hiukset on auki (:
 sit kännyl otettui:
 emilia oli niii ylpee täst parkkeerauksest xD
 lukusopissa tapahtuu x-D

 Ransu <3
 Sensori ja sen kädes mun unelmien känny!

4 kommenttia:

comment!