8/19/2012

19.8.2012

Onse lukio iha hirvee paikka! Katokki et hyödyn siit tulevaisuudessa paljon! -.- Saatanast läksyy, pitkii päivii, pahaa ruokaa yms.. Hyvii juttui on se et opettajat on iha sairaan ammattitaitosia ja ihmiset mukavii (: Oon tutustunu moniin uusii kavereihin ja vanhat on tullu läheisemmiks! (:
   Torstai pyöräilin aamul kouluuu kaatosateessa -.- Sitku pääsin koulust, menin Viivin kaa hetkeks kapel. Sit pyöräilin kotii ja oli sairaan kuuma!  o: Illalla lähettiin Salla, Karkki ja mä möksälle. Saunottii ja uitii ja tultii myöhään illal vast kotiin.
   Perjantai koulun jälkee olin vähä kaikkien kaa et mm. Tinjan ja Vivekan. Olin kapel hetke ja sit kotii. Yöl oli Vivsein kaa vähä hauskaa!! ;D (;
Lauantai olin Viivin kaa ja sit vkl näin myös Vennuu, Santtuu, Annikaa ja Eekaa. Ja juttelin paljon Tinjan kaa (: Annikalle suurkiitokset leffaillast ja nii <3
   Tänää eli sunnuntaina meen koht möksälle Sallan ja Messarin kaa ja illal luen ja katon Gossip girliä xD
eekkustin uudet hiukseet <3 (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!