7/31/2012

Hippu BFF


Tä on mun rakkaalle lapselle <3... 8.10.2009 oli elämäni onnellisin päivä. Silloin sain meinaa sinut. Ikioman koiran. 


Muutit mun elämän ja nyt olet osa sitä. En voisi kuvitella elämää ilman sinua <3


Kukaan ei tule koskan ymmärtämään ihmisen ja koiran välistä suhdetta
jokanne meistä hyväkys sut just sellasena ku sä oot
 sulatit meiän kaikkien sydämet, me ei päästetä susta ikinä!
 sä oot mun tähti joka ei sammu koskaan!
oot mun rakas lapsi. Kukaan ei saa satuttaa suo! <3 
 ajatelkoot muut mitä vaan, mulle sä oot aina täydellinen
 Ollaan molemmat tyhmiä blondeja. Tytär tulee äitiinsä
sä oot mun ystävistä parhain! 
tän touhun lopetin heti ku tajusin, ettei kellään oo oikeutta tuomaroida ja arvostella mun parasta ystävää! 
ei tainnu agi olla sun juttus. Onneks mä teen mitä vaan sun vuokses! 
sun nappisilmistä loistaa aina uskollisuus <3
Paljon onnee sulle kulta, merkkaat mul tosi paljon!!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!