5/27/2013

27.5.13

HUOMENNA ALKAA LOMA!! <3 taino jos tarkennetaa ni siis huomisesta lähtien ei oo enää kokeita / tunteja, mutta koulun retki Hesaan ja päättäritilaisuus on. /: Eli huome enää hissan koe! :) Meil on ylppärien valmistelut meneillään tääl, Sallasta meinaan tulee ylioppilas perjantaina :)
     Mahtava, ikimuistoinen, ihana, rankka ja tuottava tanssikausi on nyt sitte loppu, ku lopulliset esitykset oli eilen! Esitys meni tosi hyvin ja molemmat näytökset oli loppuunmyytyjä! o: Kaikki lähti haikein mielin, meinaan on ollu nii kiva kausi, eikä millään haluis jättää tätä kaikkee kesäks ): !
     Torstaina ku on mun hanibanin syndet, ni mennään leffaan ja syömään ja toivottavast keksitään vielä jotain muutakin :) 
    
me ollaa nii fiksui <3

perjantaina olin Kampun luona yötä <3 ...

juteltii vähä aikaa sit porukoitten kaa siit et antaaks nykyää pojat tyttöystävilleen kukkii? äiti sanos et hän ei ainakaa haluis vaik isi tykkäis ostaa. Sit mä sanoin et mä ainaki arvostaisin tosi paljo jos joku ostais mul kukkii. Noh, esityksen jälkee, tottakai isi oli ostanu mul ruusun :D <3 (isil oli siis konsertti samaa aikaa ku mun esitys ni hän ei päässy sinne)
nyt alkaa loma, viis huoneen siivouksest! 
Hipsutintin <3
Nigge ja Raikaa kaks vammast xD

 no make-up ;) me täs lukemas :P



2 kommenttia:

  1. uuuu ;) ihanii kuviii :* ♥ noist muist ei ollu mitää kuvii muute :oo

    VastaaPoista
  2. kiits ;) ja niimpä!!! o: ehkä parempi niin ;)

    VastaaPoista

comment!