5/09/2013

9.5.13

Kevättä rinnassa! :) Sain töihin ja kotiin istutettuu orvokit ja nyt oon tehny himona pihatöitä himas :) Viikonloppuna oltiin Eetun kaa kattomas Scary Movie 5 Eetuskan piikkiin ;D Vaihteeks pidettiin Kampun kaa kotiviikonloppu, ei menty mihkään bilettää tai mtn :) 
     No treenejä ja töitä on ainaki riittäny. Mul oli viime viikol kolmet treenit ja töis oon viettäny hypäritki :D 
     Lauantaina oltiin äidin kaa shoppailemassa, ihan Salossa siis :) Kamillan kaa aateltiin et meiän pitää keksii jotain kivaa tekemist keskiviikko illaks koska torstai oli vapaa. :) No, nii me päätetttiin pitää BBQ Partyt! Paikaks valittiin Hähkänän linkkitornin kallio isin ehdotuksesta xD Porukat oli koton ni ei voitu pitää bilei siel. Aluks olin iha paineis et kukaa ei tuu koska aattelee ettei haluu mihkää fucking kalliol, MUTTA huhuista huolimat saatiin tarpeeks porukkaa, ehkä vähä liikaaki mut eiii se mitään! ;D  ja ihmiset tykkäs ! :) Tiivistettynä me grillattii ja chillattii 20 asteises paistees ;) 
     Yhen aikaa ku partyt oli ohi ni käveltii Kamillan ja Jessen kaa meille yöks. Nyt tänä aamuna eli torstaina olin siivoomassa tuol kalliol. /: Kyl roskaa riitti mut onneks sain kaik pois sateest huolimat. :)  Tän päivän taidan viettää iha koton rentoutuen ja siivoten. :)

äiti osti mul nyt vihdoin juoksuhousut, ku oon tähä asti juossu lekkareil xD no kyl nyt kelpaa :)
Escadan uus Absolutely me hajuvesi Sokoksest <3
Käytiin Forssassa ostamas äidille mekko Sallan ylppäreihin. No mä löysin sit mun mekkoon korun ja mustan peplumin :)
shortsit ja urheiluliivei :)
Niitti vyö ja kynsitarroi Seppäläst :)


 Puutarhahanskat ja hopeashampoo :)
Olihan tä ihan hyvä, mut ois tietty voinu olla vähä parempi xD
Kiitti kaikil ketkä pääsitte! Muuten oli tosi kiva ilta ainaki mun osalt lukuunottamat Suomen tappiota /:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!