6/07/2013

8.6.13

Vuoden parasta aikaa <3 Loma on lähteny hienosti käyntiin! Viimisen kokeen jälkeen Kamillan kaa päätettii mennä auringonotto piknikil Tykkipuistoon :) Pienist viivästelyist huolimat, päästiin perille, herkuteltiin, juteltiin ja chillattiin :) Nyt ku kesä on alkanu ni oon vähän hellittäny täst laihdutuskuurist. Kyl silti katon mitä suuhun pistän, mut vähän enemmän herkuttelen ;) Lisäks oon ollu jo viikon flunssas, joten en oo voinu käydä juoksemas /:
     Koulun kanssa mentiin vielä Helsinkiin perjantaina. Tarkotus oli vierailla Kiasmassa, mut meiän reissusta tais tulla vähän erilainen xD Shoppailua shoppailun perään meinaan ;D Itseasias mä olin TODELLA yllättyny et kolmen tunnin shoppailureissun aikana en ollu ostanu mentosten lisäks yhtään mitään!  o: ;) Oli silti kiva reissu parhaassa seurassa! :)
     Lauantaina oli sitte päättärit ja siskon valmistujaiset! Meil oltiin kotona stressattu aivan liikaa noist juhlavalmisteluist, mut loppujen lopuks oli täydellisest onnistuneet juhlat! Olin kyl tosi ylpee ja kateelliinen Sallal, ku se selvis kolmest vuodest lukioo!! o: Hänen kirjotukset meni tosi hyvin ja on kuulema suuntaamassa terveydenhoitaja-alalle :)
     Oli kiva nähä sukulaisiii, varsinki sen takia, et kaikki sanos et oon laihtunu iha hirveesti! :)  Omien juhlien jälkeen mentiin sitten viel Annikan juhliin, meinaan meil on samat sukulaiset ni piti pitää juhlat eriaikaan :) Oli ne ylppäritytöt vaan nii kauniita <3
    Nyt maanantaina alko sitte iltalukio -.- Käyn hissan pakollisen kurssin täs kolmen viikon aikana.

En oo saanu kaikkia kuvia kokoon viime päivist. joten teen toisen postauksen myöhemmin :)








salla, messari ja äippä :)
 tässä muutama mun ottama ylppärikuva...






Kampun kaa chillattii keskellä yötä Inkereentiellä, pupuja seuraten :D älkää kysykö miks xD

Kampissa käytiin Subissa syömässä tottakai :)


2 kommenttia:

comment!