2/03/2013

3.2.13

Kaikesta huolimatta oli kiva vklp! :) Mun dieetti ja kuntokuuri ovat menneet hyvin! 2viikkoo ja oon saanu n. 4kg pois, vaatekoko on pienentyny ja kengännumero pienentyny yhel o: :DD Täst terveellisest syömisest ja jokapäiväsest kuntoilust on tulos tottumus jo onneks :)
    Perjantaina Erkka tuli meil yöks ja lauantai aamuna heräsin jo 6.30 töihin /: Aamupäiväl mentii Vallun, Erkan ja Kamillan kaa junal Turkuun shoppailemaan ja illal lähettii äidin ja Erkan kaa möksälle :) Siin tais vähän käydä niin, et mä luin kokeisiin ja Erkka hengas isin kaa x'D
    Ens viikolla koeviikko, mut onneks oon lukenu jo sillee aika paljon :) Ootan tosi tosi kovin mun synttäreitä ! en siis sitä virallist synttäripäivää 18.2 vaan synttäri bileitä 1.3! (: Tänää oli oikeen sporttinen päivä ku aamul olin lenkil, sit hiphopis, sit hiihtämäs, sit salil (20min kylläkin) ja nyt illal viel jumppaa tost videost :D :)
 tosissaan oli vähän levoton junamatka meil kaikil x'D

Ja tää yks ei antanu Erkan lopettaa rapsutust missään kohassa 40km:n aikana matkal möksäl x'D <3



2 kommenttia:

comment!