2/10/2013

10.2.13

Tulin just treeneistä ! oon kyl nii ylpee ku oikee huomaan treeneis et kuinka paljon lihaskunto on parantunu :) ja kyllä, mun huulikorun pallo hävis eilen taas jälleen kerran -.-

ihana äiti osti mulle uuden veskan <3 :)

inhottaa ku ei oo koeviikon takii ollu tarpeeks aikaa koiril ); <3


Oona taas ahkeroinu korui :) voin myöhemmi laittaa enemmä parempii kuvii tekeleist :)

Koeviikko on menny hyvin. Mul oli psykan ja ruotsin koe ja niist jäi iha hyvä fiilis :) Torstaina mul ei sit ollu kouluu ni näin Erkkaa. Perjantaina Emilia tuli meille ja me ahkerat laskettii matikkaa x'D ! (y) Lauantai olin Emilian kaa leffas kattomas sen Hannu ja Kerttu leffan joka oli toosi hyvä! o: :) Sit menin Erkal yöks ja sunnuntai aamul hiphoppiin. (:
     Synttärit tulee kovaa vauhtia ! ;) mä oon tarkasti pysyny dietis ja kuntokuuris ja tulokset alkaa kolmen viikon jälkee näkymään! :) sillo 1.3 ku mul on sydepippalot ni sit pidän herkkulakon kaa välipäivän et sitä ootellessa :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!