2/24/2013

24.2.13


Loma vierähti nopeesti ! Kaikkee ehdin kyl tekemään ja näkemään mitä pitiki :) Voin valehtelematta sanoo, et nyt kun oli HIIHTOloma, ni mä olin jokapäivä hiihtämäs, paitsi torstaina, ku jalka oli jotenki venähtäny... No mut hyvii uutisiiki on ! Meinaa mul ei oo enää sitä penikkatautia ollenkaa :) Nyt oon käyny sit joka toinen päivä juoksemas :) 
     Oltiin täs keskiviikko iltana Sallan ja äidin kaa vatsa-peppu jumpassa Meritalon koululla xD Ja torstaina olin sit Pelkosten kaa Turussa ja ostin farkkuja. Oon ollu töissä varmaa joka toinen päivä ja tänääkin pitäs vielä mennä.
    Oon tunnollinen lukiolainen, meinaa taas jälleen kerran jätin kurssikirjojen ostamisen viimiseen sunnuntaihin -.- xD No mut nyt lähden viel hiihtämään ja sit töihin :)





Sallan kaa otettii kuvia ja mä vähän sääsin Hipsterin kaa ni tuli loisto-otos xDD
otin yks päivä kuvia vanhoist kuvista yht muistokirjaa varten :) Laitoin muutaman tänne :D

 
Salla sisko :)


äiti<3


äidin isä ja Salla



Mantu-kummi ja Jemina <3






Espanjasta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!