11/25/2012

26.11.12

JEEE!! Pystyn postaamaan taas! Mul on koko viikon ollu sillee et blogger ei oo toiminu kunnol! o: No nyt on sit iha hirveesti kaikke tapahtunu enkä todellakaa muista kaikkee x'D No mutta joo tiivistettynä... Viime viikon vkl:na perjantaina olin ihan kotona porukoiden kanssa, koska siitä seuraavana päivänä porukat lähti möksäl, ja Erkka tuli meil yöks <3
   Markkinoiden jälkee ekaa kertaa porukat jätti mut yksin kotiin ko oon ollu sillee arestis ettei ne oo voinu luottaa... No mutta joo meil oli tosi kivaa! Su aamul mä heräsin jo 9. Jemi tuli meil ko Erkka nukku x'D
   Sit olin kummisedän synttäreillä Somerolla, oon käyny melkee joka päivä Kummilassa. Tiistaina menin junalla Turkuun Eetun kaa! Kävin Gniassaki mut silti en ostanu mitää muutako helmii! o: Alan taas pitkäst aikaa taiteilee korui! Laitan kuvii sitte ko valmistuu (:
   Keskiviikkona olin kitaratunnin jälkee Erkalla. Uskokaa tai älkää, oltii koko 3h autotallissa ko Erkka vaihto mankiin renkaan x'D Mä sit pesin kaikkii osii ja lakasin autotallii :D Perjantaina mentii Sallan kaa Somerolle mammaa ja pappaa moikkaamaan.
   Kamppu oli lauantaina meil yötä! Oltii lisärakennukses ja popitettii :) Sunnuntai otettii kuvii ja katottii leffaa, oli tosi kivaa taas jälleen <3 Nyt on maanantai aamu... -.- meen kymmeneks kouluun ja koulun jälkee jään varmaa kapelle (:
 täs on näit mun tekemii korui mitä oon tehny joskus yläasteel viimeks. uusii tulee kohta ni laitan niistäki kuvia (:
sallan kaa ollaa jo puol  vuot tehty tätä mammal ja papal. Tos on kuvii meiä lapsuudest ko mamma ja pappa on vieny meit kaikkialle :) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!