11/11/2012

11.11.12

Koko viikon oon ottanu rennosti kavereiden kaa ko ei oo ollu kouluu! (: Perjantai illal lähettii Nikon, Sallan, Tino (Tino Hämäläinen) ja Karon (Karoliina Kilpiö) kaa Turkuun kattoo step up 4! Oli kyl iha sairaan hyvä leffa! Leffan jälkee ko tultii kotii ni oltii tääl vast kahen jälkee, ko käytii Ollikkalas yms... Tino ja Karo jäi meil yöks eli vietettii iltaa lisärakennukses (: 
   Tänään oli isänpäivä, ni me oltii laivalla Nikon ja Annikan perheen kaa. Niko ei kyl tullu mukaa ko sil oli joku rippikoulu juttu. Mentii eka laivalla Maarianhaminaan ja siellä bussilla ympäri ja sit laival taas takas Turkuun. Ja mitä mä koko fucking matkan tein: NUKUIN! Viime yönnä mä tein jotain aivan muuta ko nukuin ;) ni olin sit nukkunu kahen tunnin yöunet /: Äiti oli ihana ja osti mulle uuden tuoksun! Escada Magnetism! <3 
   Maanantai on taksvärkki eli sillokaa ei oo viel kouluu! :) 
Kuulin täs vähä aikaa sit kauheita uutisia Kaliforniasta päin... Mun host dad Eric on joutunu onnettomuuten ja on tosi pahassa kunnossa ): Nyt oon aatellu sitä kokoaja ja vituttaa ko en voi ite tehä mitää täältä ko vaa lähettää halauksia ja vointeja sinnepäin ): 
 
 Oltiii yks ilta Eetun ja Saanan kaa piuhal Salos (: ja juu oon laittanu huulikorun n. viikko sit (:
 peikko <3 xD
Ja Eetu et sit pliis ragee siit et sust on kuva tääl! :D 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!