10/03/2012

3.10.12

Vkl meni mukavasti! Perjantaina äiti vei mut Saloon ja sit olin Nikon kaa. Kristjan tuli loppujenlopuks meiän kaa. No aluks kaik näytti menevän hyvin, mut sit tuli käännös ja kaik meinas mennä pilal... No sit ko Nikon piti lähtee 22, ni mentii Sprölölööl Kristjanin kaa. Siel oli porukkaa. 
   Ihmiset meni sit toril, jossa tutustuin iha sairaan moneen uuteen tyyppiin! (: No uuden ystäväiseni Oonan (oona nissinen kitaratunneilt) kaa lähettii Ollikkallaa kävelee xD Seuraavaks löysin sit itteni Ollikkalast jostai kerrostalosta, mikä oli täynnä porukkaa! Oli ihan sairaan hauskaa!! (: 
   Aamul heräsin kyl sit ja huomasin et olin nukahtanu ja et äiti oli soittanu 22 kertaa! o: Soitin äitil takas joka sanos et oli koko yön valvonu mun sängys et jos ilmestyn kotii jossai vaihees /: FUCK! No mut joo oli kyl sen arvonen ilta et oon nyt taas vähä aikaa kotona xD Lauantai siis mun piti mennä Karel, mut olin äitin kaa koton ja kärsisin rangaistustani(:  <3 
   Mä en ymmärrä et miten huomen voi jo olla torstai ko vast oli maanantai! o: Aika menee liian nopeest! ): Jemin ja Nikon kaa oltii vkl:na kuvailemas (: Tänää olin kitaratunnil. Ei tunnist tullu mitää nyt ko mä ja Oona tunnetaan toisemme ja vaa lörpötellää kokoaja xDDD ;D 
  Mul on huome 8-15-30 + töitä -.- Kello on nyt jo yheksä... Taidan tehä sillee et hällävälii katon kelloo vaa teen läksyt rauhas... ja ainiii prkl mul on enku sanarit huome!! o: nyyyt lukemaa! /: :D 
 Nikon ja Kristjanin kaa jotenki päädyttii kaupungintalon edustal vetämää heliumii vapaavalinnan katosta saadust ilmapallost xD tuli kivat äänet xDD



 meiä suppperdubber kuvaaja <3
 it´s tatti!

fiksu poika, iha on sukuusa tullu! xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!