10/10/2012

10.10.12

Eipä mitäään erikoista, edelleen menee viikot huolestuttavan nopeesti! o: :D Täks viikonlopuks on suuret suunnitelmat, ko meen Kamillan möksälle! Ollaa sovittu et mä värjään, leikkaan ja laitan Kamillan hiukset, laitan sen kynnet, värjään ja nypin kulmat, meikkaan ja sit otan kuvii xD 
   Oon arestis edellee, eikä porukat oikeestaa oo viel antanu myöntävää vaustaust siihe et saanko mennä, mut oon päättäny et tätä en missaa sit millään! xD Kamillan kaa on jotenki nii hauskaa aina xD <3 Ja joo sit sunnuntaina meen kuvaa B-tyttöjen pelin (: Silloko oli ne Sekaisin Salosta messut ni olin sen koko päivän Vivsein kaa! Oli vaihteeks niiiiiiiin hauskaa :D Otin kuvii Vivseist (: 
   Piiperö on toipunu hyvin. Maanantaina oli tikkien poisto ja haava oli parantunu hyvin (: Nyt käyn Hipun kaa vaa 10min lenkkei... Taidetaa Kamillan kaa ottaa nii paljon kuvii et teen eriksee vkl-postauksen sit! (: 

 mihi mun mallit oikee joutuu xD
meiä omaa hauskaa! xDD <3 


3 kommenttia:

comment!