2/27/2018

Happiness is February

Snow, sun, birthdays, fresh air, friends & candles! <3 Our 10 days with Victor now is over but you know they always come back ;) Santosh is in Nepal which means more work for me. Luckily my friends are helping me a lot to save time & relax.

Lunta, aurinkoa, synttäreitä, raikasta ilmaa, ystäviä & kynttilöitä! <3 Viktorin & mun yhteiset 10 päivää on nyt ohi, mutta aina heillä on tapana tulla takaisin ;) Santosh on Nepalissa, joka tarkoittaa lisää töitä mulle. Onneksi kaverit auttaa ajan säästämisessä & pitää huolen että välillä osaa ottaa rennosti.

Victor's just gonna have to come back because we still didn't managed to find Belgium French Fries in Salo. Not even close! / Victorin täytyy vaan tulla takaisin, emme meinaa löytäneet vieläkään belgialaisia ranskalaisia Salosta!
 With the help of Victor we made a birthday surprise for Saana. A little cake & her favourite cocktail Pina Colada! / Victorin avustuksella teimme Saanalle synttäriyllätyksen, pienen kakun & hänen lempi koktailin, Pina Coladan!
When my friend throws a color themed party & I get to officially play with the shock colors. The other side of my hair is purple & the other blue. / Kun pääsen tarkoituksellisesti leikkimään hiusväreillä & värjään puolet hiuksista siniseksi & puolet liilaksi. Pauliinan väriteemaiset synttärijuhlat täältä tullaan!



 
Victor & I baked a cake for Pauliina / Victorin kanssa leivottiin kakku Pauliinalle

While Pauliina & I were busy, Victor prepared vegetables & fruits for the party! / Sillä aikaa kun Pauliinan kanssa oltiin super kiireisiä, Victor auttoi & valmisti kaikki kasvisket & hedelmät juhliin!




Three brothers from the same mother / Kolme veljee

About my Valentine's Day: I had the best one ever! Usually I'm the one making an effort for someone; Baking, decorating, wrapping gifts & being busy & stressed over some surprises but this time I got to enjoy! After work I went to Turku. My Valentine Pasa & Radna had made me a Valentine's dinner. Heart-shaped momos!!! The Buzz restaurant was closed & only in our use. Later we drove to Salo & went sightseeing in Halikko tower & other secret places ;) I got a huge gift bag with full of love !/ Mun ystävänpäivä oli kyllä ikimuistoinen! Paras tähän saakka! Yleensä itse järjestän kaikkea, nään paljon vaivaa, leivon, askartelen, koristelen & stressaan yllätysten kanssa. Tällä kertaa sain itse nauttia. My Valentine, Pasa & Radna olivat tehneet mulle ystävänpäivä illallisen Turussa The Buzz:ssa, jossa saatiin olla ihan keskenään sulkemisajan jälkeenkin. Myöhemmin vielä ajettiin Saloon & ihailtiin maisemia Halikon vesitornilla & muissa salaisissa paikoissa ;) Sain vielä valtavan lahjakassin joka oli täynnä raukkautta!

Doesn't just looking at him make you wanna smile? :) / Niin tarttuva hymy :)
....aaaaaaand we have a new couch! / ...jaaaaaa meillä on uusi sohva!

 Milka & I met through a friend & one night we were talking about party effects & light & how we both have all kinds of cool stuff but nowhere to put them. Then another night just chilling at my place we got into a conversation of how similar we are. We found out we're both extremely stereotypical Aquarius's & that we have the same birth day! So, we decided to have a birthday party together! More aobut that later ;) / Milka & mä tutustuttiin kaverin kautta & yksi ilta juteltiin bilevaloista & efekteista, & kuinka meillä molemmilla sellaisia on hyvin harvassa käytössä. Toisissa illanistujaisissa päädyimme juttelemaan siitä kuinka samanhenkisiä olemme, jolloin selviisi, että olemme hyvin stereotyyppisiä vesimiehiä & vielä samalla syntymäpäivällä! Päätimme siis pitää yhteissynttärit, joista paljon kuvia myöhemmin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comment!